Zarządzanie zmianą
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(9)
Autor
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Carboni Joel
(1)
Carr David K
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Duncan William
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
HARD Kelvin J
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacprzyńska Beata
(1)
Karaś Krzysztof
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Leśniowski Tomasz
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Milsom Peter
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Parkes Aneta
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Roth Gérard (1955- )
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Trahant William J
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Young Michael
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Šochová Zuzana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1417)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Zarządzanie zmianą
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(416)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(381)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Zarządzanie strategiczne
(246)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Państwo
(233)
Finanse
(232)
Podatek
(230)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(214)
Nauczanie
(213)
Zarządzanie jakością
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(176)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(127)
Język polski
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ I. Zarządzanie zmianą w warunkach permanentnej zmiany - podejście prospektywne ROZDZIAŁ II. "Nowa Gospodarka", czyli przemiany ekonomiczno-społeczne we współczesnym świecie ROZDZIAŁ III. Modele biznesu gospodarki obiegu zamkniętego a potencjał konkurencyjności przedsiębiorstw ROZDZIAŁ IV. Znaczenie innowacji we współczesnych modelach biznesowych ROZDZIAŁ V. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw przy wykorzystaniu nowych technologii ROZDZIAŁ VI. Informatyzacja procesów zarządzania projektami w organizacjach pozarządowych w Polsce ROZDZIAŁ VII. Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie wdrażania tłumaczenia maszynowego w sektorze usług ROZDZIAŁ VIII. Modele e-biznesowe start-upów sektora FinTech w Polsce ROZDZIAŁ IX. Ocena skutków ekonomicznych robotyzacji na przykładzie sklepów samoobsługowych ROZDZIAŁ X. Wykorzystanie rynku e-commerce i chińskich platform społecznościowych w handlu sztuką ROZDZIAŁ XI. Ponowne wykorzystanie baterii pojazdów elektrycznych jako sposób na popularyzację koncepcji gospodarki o obiegu zamkniętym - studium przypadku ROZDZIAŁ XII. Behawioralne skłonności inwestorów giełdowych na przykładzie indeksu mWIG40 notowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych ROZDZIAŁ XIII. Sieci pracownicze jako narzędzie wsparcia różnorodności i inkluzji w organizacji ROZDZIAŁ XIV. Skuteczność różnych technik burzy mózgów w zarządzaniu organizacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania innowacyjności; 2. Wyznaczenie kierunków rozwoju; 3. Znaczenie badań naukowych; 4. Zarządzanie realizacją projektów innowacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Zrównoważony rozwój 1. Istota zrównoważonego rozwoju 1.1. Dlaczego zrównoważony rozwój? 1.2. Ewolucja modeli zrównoważonego rozwoju 1.3. Dlaczego organizacje podejmują się stosowania zrównoważonych praktyk? 1.4. Cele zrównoważonego rozwoju 1.5. United Nations Global Compact 1.6. Zrównoważony rozwój jako czynnik wpływu 2. Zrównoważony rozwój a projekty 2.1. Zrównoważone projekty 2.2. Zrównoważone zarządzanie projektami 2.3. Standard GPM P5TM dotyczący zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu projektami 2.4. Kierownicy projektów zrównoważonych 3. Etyka, zasady i wartości 3.1. Podstawowe koncepcje 3.2. Zapewnienie etycznego łańcucha dostaw 3.3. Etyka i zrównoważony rozwój 3.4. Zasady i zrównoważony rozwój 3.5. Wartości i zrównoważony rozwój Część II. Metodyka PRiSM 4. Podstawy PRiSM 4.1. Koncepcje zarządzania projektami 4.2. Cykl życia projektu PRiSM 4.3. Kluczowe produkty PRiSM 5. Zarządzanie fazą cyklu życia projektu PRiSM 5.1. Planowanie podstawowe 5.2. Personel 5.3. Produkty projektu 5.4. Ryzyko i szanse 5.5. Koszty i finanse 5.6. Czas i harmonogram 5.7. Plany zarządzania 6. Procesy wspierające 6.1. Zaangażowanie interesariuszy 6.2. Szacowanie 6.3. Tworzenie zespołu 6.4. Monitorowanie i kontrola skuteczności 6.5. Kontrola zmian 6.6. Zarządzanie konfiguracją 6.7. Zrównoważone zamówienia 6.8. Zarządzanie kwestiami problematycznymi Część III. Pełne wykorzystanie PRiSM 7. Ład 7.1. Co to jest ład? 7.2. Poziomy ładu mające wpływ na projekty 7.3. Charakterystyka dobrego ładu 7.4. Dlaczego ład projektowy jest ważny? 7.5. Wpływa braku ładu 7.6. Ład w zakresie ról w zarządzaniu projektami 7.7. Ustalanie zasad ładu 8. Zarządzanie korzyściami 8.1. Definicje 8.2. Proces zarządzania korzyściami 8.3. Zarządzanie zrównoważonym rozwojem i korzyściami 8.4. Wartość dodana z zarządzania korzyściami 9. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi 9.1. Proces zarządzania zmianami organizacyjnymi 9.2. zrównoważony rozwój a OCM 9.3. Modele zmian 9.4. OCM a zarządzanie projektami 10. Zarządzanie wartością 10.1. Definicje 10.2. Korzyści z zarządzania wartością 10.3. Zarządzanie wartością wymaga kompromisów 10.4. Proces zarządzania wartością 10.5. Zaangażowanie interesariuszy 10.6. Określanie nośników wartości 10.7. Profil wartości 11. Myślenie systemowe 11.1. Podstawowe koncepcje 11.2. Przyjmowanie myślenia systemowego 11.3. Zastosowanie myślenia systemowego Część IV. Normy 12. Normy wspierające zrównoważone projekty 12.1. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna 12.2. Systemy zarządzania środowiskowego 12.3. Systemy zarządzania energią 12.4. Odpowiedzialność społeczna 12.5. Systemy zarządzania działaniami antykorupcyjnymi 12.6. Zrównoważony rozwój w społecznościach 12.7. Zrównoważone zamówienia 12.8. Systemy zarządzania jakością 12.9. Systemy zarządzania aktywami 12.10. Zarządzanie ryzykiem i szansami 13. Standardy ładu zarządzania projektami 13.1. Standardy ładu 13.2. Standardy zarządzania projektami 13.3. Standardy zarządzania programami 13.4. Standardy zarządzania portfelami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Cz.I: ZMIANY I ZARZĄDZANIE PROCESEM ZMIAN: Jak zmieniają się organizacje, Perspektywy globalizacji Zarządzanie zmianami o charakterze złożonym, Zrozumienie pozycji człowieka w procesie zmian, Motywowanie i umożliwianie przeprowadzenia zmian, Jak zostać prawdziwym liderem procesu zmian; Cz.II: METODA WIELOPŁA-SZCZYZNOWEGO ZARZĄDZANIA PROCESEM ZMIAN: Metoda zarządzania procesem zmian według Coopersa i Lybranda, Narzędzia, techniki i działania naprawcze; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
R.1 Jak radzić sobie z problemami zasadniczego znaczenia: Jak radzić sobie z inflacją; Zarządzanie dla płynności i stabilności finansowej; Zarządzanie produktywnością; Produktywność pracownika umysłowego; Koszty utrzymania się w biznesie a złudzenie zysku. R.2 Zarządzanie z myślą o jutrze: Koncentrowanie środków na rezultatach; Jak uwalniać się od tego, co wczorajsze; Zarządzanie wzrostem; Zarządzanie innowacjami i zmianami; Strategie biznesu na jutro; Karta punktowa dla menedżerów. R.3 Zarządzanie w morzu zmian: nowa struktura ludności nowa dynamika demograficzna: Nowe realia; Podział produkcji: integracja ponadnarodowa; Nowe rynki konsumenta; Implikacje dla strategii zarządzania; Od "siły roboczej" do "sił roboczych"; Koniec obowiązkowego wieku emerytalnego; "Dwugłowy potwór"; Zapotrzebowanie na miejsca pracy w krajach rozwijających się; Potrzeba planowania w kwestii nadwyżki siły roboczej. R.4 Zarządzanie w burzliwych środowiskach: Zintegrowana gospodarka światowa; Ponadnarodowy pieniądz światowy; Koniec suwerenności; Spękana struktura polityczna świata; Kraje prawie rozwinięte w gospodarce światowej Strategie biznesu dla gospodarki światowej; Społeczeństwo pracownicze; "Władza idzie za własnością"; Czy związki zawodowe mogą przetrwać?; Przedsiębiorstwo jako instytucja polityczna; Zarządzanie w środowisku po litycznym. Wnioski: Wyzwanie wobec świata zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istotne zagadnienia dotyczące przyszłości, Nowe paradygmaty w dziedzinie zarządzania; Strategia: nowe fakty i założenia: Lider zmian; Wyzwania w dziedzinie informacji; Wydajność pracowników umysłowych; Zarządzanie samym sobą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1 Organizacja zwinna w konkurencyjnym środowisku rynkowym; Rozdział 2 Zwinność organizacyjna jako odpowiedź na wyzwania cyfryzacji; Rozdział 3 Wyzwania i problemy współczesnego świata a zwinność organizacyjna; Rozdział 4 Analiza wyników badań empirycznych. Dyskusja naukowa; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Aneks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 343, [1] s. : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; I. Zarządzanie zmianą strategiczną – perspektywa teoretyczna 1.1. Zmiana – definicja i ewolucja zmiany w organizacji 1.2. Zarządzanie zmianą – pojęcie, teorie i modele 1.3. Zmiana strategiczna – determinanty i znaczenie 1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji – czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji II. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu 2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym – pojęcia podstawowe 2.2. Definicje i formy rebrandingu 2.3. Przesłanki rebrandingu 2.4. Proces i modele rebrandingu 2.5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu III. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych 3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów 3.2. Rebranding i jego uwarunkowania 3.3. Proces rebrandingu – przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu 3.4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych 3.5. Wyniki badań jakościowych – próba syntezy IV. Rebranding w świetle badań ilościowych 4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego 4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi 4.3. Weryfikacja skal pomiarowych 4.3.1. Współzależności pomiędzy konstruktami Podsumowanie V. Aneks Załącznik 1 – Przypadki rebrandingu wybranych marek; ZOO Wrocław; InPost; Nest Bank; Mamut; Warta; Cyfrowy Polsat; Port Lotniczy Wrocław; Tygodnik „Polityka”; TIM; Work Service; MBank; Załącznik 2 – Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego; Załącznik 3 – Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów; Summary; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie i stawiane mu wymagania, 2. Menedżerowie i pełnione przez nich role, 3. Problemy w organizacji i ich rozwiązywanie, 4. Sztuka podejmowania decyzji, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. realizacja decyzji, wprowadzanie zmian w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i obowiązki Scrum mastera. Samoorganizujący się zespół. Cel Scrum mastera. Obowiązki Scrum mastera. Pułapki związane z łączeniem ról. 2. Model stanu umysłu. Nauczanie i mentoring. Usuwanie przeszkód. Facylitacja. Coaching. Przykład: początki pracy z Agile'em. Przykład: przeszkody. Przykład: marazm. Przykład: odpowiedzialność. Ćwiczenie: stan umysłu – teraz. Brakujący element układanki. Ćwiczenie: stan umysłu – przyszłość. 3. ScrumMasterWay. Ćwiczenie: #scrummasterway. Poziom 1 - mój zespół. Poziom 2 – relacje. Poziom 3 - cały system. Grupa Scrum masterów. Organizacja jako system. Ramy postępowania Cynefin. 4. Metaumiejętności i kompetencje. Metaumiejętności. Kompetencje. Podstawowe kompetencje. 5. Budowanie zespołów. Model Tuckmana dotyczący faz rozwoju zespołów. Pięć dysfunkcji zespołu. Toksyny zespołowe. Koncentracja na odpowiedzialności. Organizacja jako plemię. Wybierz właściwy styl przywództwa. Stosowanie decentralizacji. 6. Wdrażanie zmiany. Dążenie do zmian. Zmiana zachowania. Osiem kroków na drodze do udanej zmiany. 7. Zestaw narzędzi Scrum mastera. Opanowanie shu ha ri. Zasada systemowa. Pozytywność. Facylitacja. Coaching. Analiza przyczyn źródłowych. Mapowanie wpływu. Skalowanie Scruma. Wgląd Kanbana i scrumowa lista kontrolna. Lista kontrolna praktyk XP. Lista kontrolna dla właściciela produktu. 8. Wierzę. Prawdziwy Scrum master. Nie wiesz, czy Agile i Scrum są dla Ciebie? Chcesz przekształcić swoją organizację w organizację agile'ową? Nie wiesz, jak zbudować dobry rejestr produktu? Szukasz sposobu na doskonalenie swojego zespołu? Chcesz zostać prawdziwym Scrum masterem? Chcesz zostać prawdziwym właścicielem produktu? Chcesz rozwiązać konflikty? Chcesz mieć nowoczesną organizację działającą w duchu Agile'a? Chcesz przenieść swoją organizację na wyższy poziom? Zuzana Šochová - sochova.com. Trener Agile'a. Trener.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja jako system, 2. Zmiany we współczesnej organizacji, 3. Przygotowanie do zmian, 4. Charakter i zasięg wprowadzanych zmian, 5. Przeprowadzanie zmian w organizacji, 6. Ludzie w procesie zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesna organizacja, 2. Zmiana - aspekty teoretyczne, 3. Metodyka przeprowadzania zmian, 4. Zmiany struktury organizacyjnej, 5. Zmiana kultury organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej