Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(180)
Forma i typ
Książki
(179)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(150)
dostępne
(116)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(116)
Czytelnia
(151)
Autor
Dąbrowska Anna
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(5)
Kieżel Ewa
(5)
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Beckwith Harry
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sowa Izabela
(2)
Stefanicki Robert
(2)
Sut Piotr
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamus Rafał
(1)
Adcock Dennis
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alexander Jim
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chovancovă M
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Day Derek
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Durand Barbara
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Goik Magdalena
(1)
Golka Marian
(1)
Goszczyńska Maryla
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hill Nigel
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Janczyk Marek
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jawień Robert
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Keynes John M
(1)
Kiełczewski Dariusz
(1)
Klimczok Monika
(1)
Kohutek Konrad
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(159)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(179)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(180)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1416)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(631)
Polska
(624)
Samorząd terytorialny
(532)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(413)
Marketing
(413)
Gospodarka
(402)
Banki
(383)
Organizacja
(381)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(278)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Zarządzanie strategiczne
(246)
Język angielski
(245)
Praca
(243)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Prawo karne
(239)
Administracja
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Państwo
(233)
Finanse
(232)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(228)
Finanse publiczne
(227)
Podatek
(227)
Socjologia
(223)
Innowacje
(216)
Społeczeństwo
(216)
Zarządzanie jakością
(213)
Nauczanie
(212)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Rachunkowość
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Prawo międzynarodowe
(195)
Public relations
(193)
Konkurencja
(192)
Nieruchomości
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Ochrona środowiska
(177)
Prawo Unii Europejskiej
(177)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(158)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(152)
Sądownictwo
(149)
Turystyka
(149)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(139)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(131)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
180 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Teoria zachowań konsumentów. Rozdział 2. Potrzeby jako podstawa zachowań konsumentów. Rozdział 3. Proces podejmowania decyzji zakupu. Rozdział 4. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 5. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 6. Znajomość zachowań konsumentów podstawą strategii marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do ekonomiki / Wiesław Samecki. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2005. - 587 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2722)
Część I: Wiadomości wstępne. 1. Powstanie ekonomiki jako systemu naukowego. 2. Przedmiot ekonomiki. 3. Prawa ekonomiczne. 4. Metoda ekonomiki. 5. Czynniki gospodarcze a czynniki produkcji. 6. Systemy ekonomiczne. Część II: Wielkość produkcji. 7. Dochód narodowy. 8. Oszczędności, konsumpcja i inwestycje. 9. Czynniki determinujące wielkość dochodu narodowego. 10. Pieniądz. 11. Bank centralny. 12. Pieniądz a poziom cen. 13. Handel zagraniczny. 14. Międzynarodowy system monetarny. 15. Cykl koniunkuralny. 16. Teorie cyklu koniunkturalnego. Część III: Struktura produkcji. 17. Rynek. 18. Teoria zachowania się konsumenta. 19. Równowaga przedsiębiorstwa. 20. Teoria produkcji. Część IV: Podział dochodu. 21. Rynkowa wycena czynników produkcji. 22. Renta gruntowa. 23. Płaca. 24. Procent od kapitału. 25. Zysk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing lojlanościowy (Total Loyalty Marketing), 2.Marketing lojalnościowy - analiza, 3.Strategiczne podstawy lojalności, 4.Segmenty lojalności, 5.Szczeble lojlaności pracowników, 6.Szczeble lojalności klientów, 7.Nareszcie cel - lojalność - osiągnięty, 8.Epilog: Sprzedaż oparta na lojlaności (Total Loyalty Sales)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 6/1999)
1. Przemiany strukturalne w polskim rolnictwie, 2. Decyzje konsumenta na rynku w świetle współczesnej mikroekonomii i teoria podejmowania decyzji, 3. Przedsiębiorstwo wobec niepewności gospodarowania, 4. Teoria systemowa i analiza systemowa podstawą badań i oceny zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Logistyka i marketing - obszary wspólnych działań (część I), 6. Drogi transmisji impulsów pieniężnych, 7. Europejska jednostka walutowa, 8. Ubezpieczenia kredytów eksportowych w polskim handlu zagranicznym z Rosją w I połowie lat dziewięćdziesiątych (część I)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 590)
1. Pojęcie i charakterystyka produktów luksusowych; 2. Zjawisko konsumpcji na pokaz; 3. Rynek produktów luksusowych na świecie i w Polsce; 4. Badania dotyczące zachowania nabywców produktów luksusowych; 5. Zachowania nabywców produktów luksusowych: analizy własne; 6. Zastosowanie wiedzy o nabywcach produktów luksusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Miejsce niedozwolonych postanowień umownych w systemie prawa, 2. Niedozwolone postanowienia umowne - analiza pojęcia, 3. Prawne środki służące ochronie konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi, 4. Ocena obowiązującej regulacji z uwzględnieniem rozwiązań obcych oraz stopnia implementacji prawa europejskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy polskich konsumentów w kryzysie; 2. Polski konsument na rynku dóbr usług w czasach kryzysu; 3. Czas wolny a kryzys- szanse i zagrożenia; 4. Rola szarej strefy z zaspokajaniu potrzeb polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego; 5. Wpływ zmian wartości majątku na decyzje w sferze konsumpcji; 6. Upadłość konsumenta jako efekt nadmiernego zadłużania się; 7. Aktywizacja zawodowa osób dotkniętych kryzysem gospodarczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2015)
Kwartanik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Proces legitymizacji organizacji odpowiedzialnej społecznie; 2. Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen; 3. Kultura organizacyjna podporządkowana zarządzaniu wiedzą w małych przedsiębiorstwach; 4. Wpływ kultury organizacyjnej państw europejskich i azjatyckich na poziom zarządzania w organizacji; 5. Wpływ jakości kadry menedżerskiej na efektywność procesu pierwotnej oferty publicznej funduszy private equity na GPW w Warszawie; 6. Zarządzanie kapitałem ludzkim w energetyce; 7. Analiza procesu zarządzania nowoczesnymi kanałami komunikacji w motywowaniu pracowników na przykładzie banku Y. Studium przypadku; 8. CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych; 9. Planowane postarzanie produktu - analiza zjawiska; 10. Reklama w świecie nowych technologii - przegląd wybranych zagadnień; 11. Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie organizacją - efekty techniczne współdziałania organizacji; 13. Informacyjne aspekty Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów na przykładzie Zakładu Piekarniczo-Cukierniczego X.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konsyment i jego zachowania na rynku: Konsument idywidualny jako podmiot rynku; Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku; Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku. Cz.II Modele zachowań konsumentów na rynky: Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów na rynku; Ch-ka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK. Cz.III Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce: Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej; Zachowania konsumentów na wybranych rynkach - ujęcia modelowe; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ;Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych;Komunikacja niewerbalna(jęz yk ciała)i komunikacja werbalna;Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych;Asertywność;Konflikt interperso nalny i sposoby jego rozwiązywania;Podstawowe zasady n egocjowania;Stres-podstawowe informacje i sposoby radz enia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Rynek kultury i jego specyfika, 2. Orienatacja marketingowa w sferze kultury, 3. Informacja marketingowa w instytucjach kultury, 4. Uwarunkowania zachowań nabywców dóbr i usług kultury, 5. Postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 6. Typologia konsumentów dóbr i usług kultury, 7. Tendencje w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Odczytywanie (interpretacje) realiów zmian transformacyjnych na regionalnym rynku usług bankowo-finansowych, 2.Region warmińsko-mazurski w drodze ku nowym multilikatorom gospodarczym, 3.Gospodarka regionu w sieci bankowej, 4.Opinie przedsiębiorców o działalności banków a ich podstawy wobec zaciągania kredytu na finansowanie działalności firmy, 5.Różne aspekty "ograniczonego zaufania" klientów wobec banków, 6.Przyczyny nie korzystania z kredytu bankowego, 7"Nie" przedsiębiorców wobec kredytów bankowych konfigurowane z różnymi parametrami ich firm, 8.Zróżnicowanie przyczyny nie korzystania z kredytu bankowego w zależności od opinii o działalności banków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podatek dochodowy od osób fizycznych - rys historyczny oraz omówienie przepisów obowiązujących od roku 2004; R.2 Promocje dla konsumentów; R.3 Promocje dla kontrahentów (osoby fizyczne prowadzące działalno ść gospodarczą); R.4 Promocje dla pracowników punktów sprzedaży; R.5 Świadczenia na rzecz dziennikarzy, opinion leaderów, osobistości ze świata kultury, nauki sportu; R.6. Wybrane metody motywowania agentów; R.7 Wzory dokumentów; R.8 Wybrane wyroki NSA, pisma Mini stra Finansów i wyjaśnienia urzędów skarbowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia ogólne, 2. Zakres stosowania dyrektywy, 3. Generalnie ujęty zakaz stosowania nieuczciwych praktyk handlowych i jego konkretyzacja (art. 5 Dyrektywy), 4. Nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w dyrektywie, 5. Aneksy do dyrektywy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Zagadnienia ogólne, 2. Wymogi informacyjne ciążące na profesjonaliści, 3. Zgodność z umową, 4. Uprawnienia kupującego, 5. Gwarancja, 6. Zagadnienia uzupełniające
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej