23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
General note
Zawiera Artykuły w tomach zbiorowych i czasopismach. Netografia strony 254-260. Spis reportaży i filmów dokumentalnych omawianych w publikacji. Zawiera spis ilustracji.
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 248- 253.
Formatted contents note
Dla ciebie; 01.Kto opowie najlepszą historię, wygrywa: Sztuka przetrwania, Początek i koniec kina, Narodziny reportażu, Powrót kina, Opowieść w chmurze, Sens w bezsensie, Subiektywnie czy obiektywnie, rzecz ujmując?; 02.Powiedz mi, jaką wybierasz rolę, a powiem ci, jak opowiadać. Osiem ról reportera: Reportaż wydarzeniowy- reporter: świadek bezpośredni, Reportaż interwencyjny- reporter: obrońca, adwokat, Reportaż śledczy- reporter: detektyw, prokurator, Reportaż problemowy- reporter: diagnostyk, przewodnik, Reportaż portret- reporter: artysta, Reportaż podróżniczy- reporter: odkrywca, Duży reportaż- reporter: tłumacz rzeczywistości, Reportaż wydarzeniowy, Reportaż interwencyjny, Reportaż śledczy, Reportaż problemowy, Reportaż portret, Reportaż podróżniczy- travellogue, Duży reportaż ( grand reportage), Ósma rola. Reżyser; 03. Co? Skrzynka z narzędziami: Temat: esencja reportażu, Radar i lupa, czyli gdzie znaleźć temat, Media społecznościowe, Skorowidz reportera, Wstępna dokumentacja, Drugi etap dokumentacji, Reportaż: „wypowiedź na temat”, Kurs i ster, bohater i „co go boli”, , Rozmowa dokumentacyjna- sztuka słuchania, Anatomia wywiadu reportażowego, Sztuka pytania, Wstępny montaż wywiadu, Akcja w reportażu, Rola konfliktu, Ja kontra JA, JA kontra ON, JA kontra ONI, JA kontra ŻYWIOŁ, JA kontra LOS. 04. Kto? Pozwól, że opowiem, czyli o narratorze reportażu: Narracja autorska, Narracja postaciowa; 05. Komu? Po obu stronach ekranu: Pokaż mi swój świat, a powiem kim jesteś, Zobaczyć, zrozumieć, przeżyć, Poczuć więź; 06. Jak? Język video od kuchni: przez oczy do serca. Kompozycja obrazu, Od kadru do sekwencji, czyli gramatyka języka filmowego, Kadr jak litera, Ujęcie jak słowo, Plany od „detalu” do „totalu”, Sekwencja ujęć jak zdanie, Scena jak akapit, Sekwencja scen jak rozdział, Dźwięk w roli głównej, Wielomówna cisza, Dopowiadająca muzyka, Słowo w słowie, Z wizjonera re-wizor, czyli montaż: sztuka wyboru, Montaż narracyjny: pewnego razu, Montaż skojarzeniowy: fabryka emocji, Montaż mozaikowy: muzyka oczu; 07. Jak to się robi: Struktura opowieści SyKoMoR, Zaczynaj z wizją końca; 08. Z jakim skutkiem: Styl „charakter pisma” storytella, Od elipsy do hiperboli, Reguła klepsydry, Opowieść na pożegnanie: Trzy sita Sokratesa; Podziękowania; Bibliografia; Spis ilustracji, Strony internetowe; spis reportaży i filmów dokumentalnych omawianych w pracy; Spis ilustracji; Kim jest dr Monika Górska; Nagrody i wyróżnienia.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again