23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 286-290.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dylemat wstępu czy wstęp do dylematu; Część I Od kiedy zaczyna się informacja zwrotna; Otwieramy drzwi, czyli dlaczego i po co; Kierunki informacji zwrotnej; Stopień I. Poznam: Jak się „wyleczyłem”, czyli realnie 10 proc. lepiej; Feedbackable, czyli najważniejsza ze zdolności; Konwencja nauczania potrzebuje informacji zwrotnej; Normatywna informacja zwrotna i jej rodzaje; Praktyka najwyższej rzetelności; Lidera niosą wysokie standardy osobiste, a co niesie zespół? ; Część II Feedback premium, czyli autostrada to jednak coś innego niż droga gminna: Trzy rodzaje skupienia i empatia wspierająca dobrą informację zwrotną; menedżer i pracownik w obliczu innej jakości kontaktów; Stopień II. Zrozumiem: strategiczne feedbacki, mobilność intelektualna i emocjonalna na różnych poziomach; Poziom indywidualny, czyli perspektywa game changera; Jakościowe relacje, czyli jednak jakość; Zarządzanie, czyli tworzenie standardów z wykorzystaniem feedbacku; Najbardziej popularne modele – na ile są modne czy skuteczne; Harwardzki model informacji zwrotnej; Model w coachingu indywidualnym; Proste modele w coachingu zespołowym; Model Jurgena Appelo; Jednak ćwiczę oko badacza; Model SBI-DB-II dla konstruktywnej krytyki; Model SPINKA; Model BEER; Model kanapkowy; Modele użyteczne i produktywne, klarowne, ale wciąż kontekstowe; Model feedforward; Model w Google − Manager Feedback Survey; Greenfeedback, czyli prawdopodobnie najlepsza informacja zwrotna; Konstrukcja greenfeedbacku i przykłady; Cztery założenia stojące za greenfeedbackiem; Obłęd zajętości i komunikacja biznesowa, czyli zmory organizacji; Pora na głębsze zrozumienie; Jednak pokoleniowy aktywator − kultura pokolenia; W końcu motywacja i potencjał; Okna Johari; Czynniki wpływające na to, jak zostanie odebrana informacja zwrotna; Kontekst ważniejszy od prawie wszystkiego; Kryteria ekologicznego sukcesu, choć nie zawsze wygrywają; Kim jesteś, czyli poziom wrażliwości na informację zwrotną i jej odbiór; Część III: Liderowanie, przywództwo to nieustanny stosunek do feedbacku; Dlaczego ludzie podążają za liderami i dlaczego należy pracować najpierw nad sobą?; Rozpoznawanie terytorium intelektualnego; Ego, terytorium intelektualne i lider; Stopień III. Przezwyciężę pokusę uproszczeń: Poznawanie terytorium emocjonalnego i psychologicznego; Znam terytorium, ale co mogę kształtować w sobie i w innych; Niedostępność geniuszu; Wyjątkowość talentu i naturalnych predyspozycji; Uzdolnienia, czyli dużo większe szanse; Świat się zmienia – inny etos pracy, „nowa normalność”; Eksperyment, czyli mobilność intelektualna i emocjonalna w akcji; Technika technik, czyli co możesz następnym razem zrobić inaczej; 360 stopni, czyli ile stopni jest w kulturze twojej firmy; Niedopasowanie do roli, dopasowanie do firmy; Dopasowanie do roli, niedopasowanie do firmy; Subiektywne podejście do feedbacku; LVI 360 leadership versatile (wszechstronne przywództwo), czyli wyższy stopień zrozumienia roli informacji zwrotnej; Dziecięce marzenie – na ile jednoznacznie służy; Trzy formacje: korpofolwark, demokratyzacja, partycypacja; Redefinicja oceny, czyli nadużywanie; Założenie wszechstronności; O scenie wewnętrznej przywódcy, lidera; Skala wyjątkowo obrazująca; W końcu wydajność biznesowa i witalność; Część IV: Stopień mistrzowski, czyli źródła greenfeedbacku „Uważam za naturalne”, czyli wysoki i niski kontekst; Stopień IV. Ciągle zdobywam mistrzostwo: Trudno być obiektywnym, ale koniecznie trzeba nad tym pracować; Irracjonalizm profesjonalny. Sytuacyjny – zdarza się; Możliwy wpływ, czyli warunki wyjątkowo praktyczne do kształtowania środowiska pracy; Rozumowanie logiczne i dialektyczne w służbie feedbacku; Inna perspektywa również możliwa na poziomie jednostkowym; Chodzi o rytuały i uczenie się lepszych standardów; Performance management, czyli co i po co?; Zostaw uchylone drzwi, czyli ostatnie uwagi; Załącznik I: Matryca greenfeedback indywidualny; Załącznik 2: Studium przypadku feedbacku strategicznego; Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej