23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 227-236. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Różne formy zjawiska kreatywności; Historyczna analiza kształtowaniasię pojęcia kreatywności; Społeczne aspekty kreatywności (wewnątrz ina zewnątrz materii języka); Myślenie dywergentne i konwergentne; Myślenie dywergentne i konwergentne w praktyce na lekcjach języka obcego; Formy postępowania nauczyciela języka podczas konstrukcji lekcji językowej; Istota pierwiastka kreatywnego podczas zajęć lekcyjnych; Formalne zasady organizacji kreatywnej lekcji językowej; Wybrane formy i sposoby pracy z językiem docelowym w systemie szkolnym; Sylwetka kreatywnego nauczyciela języka; Wybrane formy ćwiczeń dywergentnych podczas zajęć (w tym zajęć językowych); System organizacji zajęć kreatywnych; Edukacyjne aspekty kreatywności (wewnątrz i zewnątrz klasy szkoleniowej); Kreatywne działania i rozwiązania na lekcjach językowych; Neuroedukacja i kognitywistyka na rzecz kreatywnego nauczania; Uwagi końcowe. Dodatek: Metoda synergetycznego zanurzenia wielozmysłowego (SZW).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej