23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. 1.Turystyka na świecie – trendy i tendencje rozwoju: Trendy światowej turystyki; Tendencje rozwoju turystyki światowej; Światowe trendy i tendencje rozwoju turystyki senioralnej; 2. Turystyka senioralna w Polsce i na świecie: Formy turystyki senioralnej; Seniorzy jako uczestnicy ruchu turystycznego; Preferencje turystyczne w świetle literatury przedmiotu; Oferta turystyczna dla seniorów; 3. Badanie preferencji turystycznych seniorów i analiza ofert turystycznych im dedykowanych – zarys metodologii: Założenia metodologiczne podjętych badań; Ch-ka badanej grupy seniorów; Ch-ka badanej grupy firm turystycznych; Procedura i zastosowanie metody badań empirycznych; 4. Preferencje turystyczne seniorów: Ch-ka badanej grupy społecznej; Preferencje turystyczne; Analiza porównawcza w badanej grupie seniorów; 5. Profil oferty turystycznej dedykowanej seniorom w Polsce: Oferta turystyczna seniorom w Polsce; Biura podróży i ich oferta na przykładzie dolnośląskiego rynku usług turystycznych; 6. Preferencje turystyczne seniorów i możliwości ich realizacji: Czynniki warunkujące wybór oferty turystycznej w grupie senioralnej; Różne formy wypoczynku seniorów a zmienne demograficzne i społeczne; Preferencje badanej grupy w odniesieniu do czynników demograficznych i społecznych; 7. Koncepcja modelu badania potrzeb, motywów i korzyści seniorów w obszarze turystyki: Założenia modelu badania i zaspokajania potrzeb turystycznych seniorów; Konstrukcja modelu badania i zaspokajania potrzeb turystycznych seniorów; Założenia modelu biznesowego biura podróży w kontekście obsługi turystycznej seniorów; Podsumowanie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again