23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 351/354 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na s. 126-133.
Formatted contents note
I. Teoria komunikacji społecznej. Wybrane zagadnienia: 1. Konceptualizacja pojęcia „komunikowanie się”; 2. Różnorodność definicji komunikowania; 3. Elementy procesu komunikacji; 4. Modele komunikacji; 5. Formy komunikowania się; 6. Komunikowanie werbalne i niewerbalne. II. Administracja rządowa a komunikacja społeczna: 1. Komunikowanie a demokracja; 2. Prawo obywatela do komunikacji z urzędem. Najważniejsze regulacje prawne; 3. Komunikowanie a wizerunek urzędu; 4. Komunikowanie rządowe; 5. Organizacja komunikowania rządowego; 6. Formy i narzędzia w komunikowaniu instytucja – obywatel; 7. Public relations w komunikacji publicznej; 8. Marketing w administracji. III. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna Departamentu Komunikacji Społecznej MSWiA: 1. Administracja rządowa i jej działy; 2. Kultura organizacyjna i jej wpływ na współczesne zarządzanie; 3. Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji; 4. Departament Komunikacji Społecznej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji – wydziały i zadania; 5. Strategia komunikacji społecznej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji – kluczowe zadanie Departamentu Komunikacji Społecznej; 6. Kanały i formy komunikacji społecznej stosowane przez Departament Komunikacji Społecznej; 7. Skuteczna komunikacja bez rzecznika prasowego; 8. Współpraca wewnątrzresortowa oraz z podmiotami zewnętrznymi; 9. Komunikacja wewnętrzna w Departamencie Komunikacji Społecznej MSWiA i jej wpływ na tworzenie wizerunku instytucji. IV. Organizacja komunikowania rządowego w zakresie komunikacji społecznej i polityki informacyjnej: 1. Uwagi wstępne; 2. Odpowiedzialność w urzędzie za politykę informacyjną i komunikację społeczną; 3. Odpowiedzialność w urzędzie za realizację przepisów wynikających z Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; 4. Odpowiedzialność w urzędzie za prowadzenie kampanii społecznych; 5. Odpowiedzialność w urzędzie za obsługę merytoryczną stron internetowych i stron Biuletynu Informacji Publicznej (BIP); 6. Odpowiedzialność w urzędzie za korespondencję ze społeczeństwem; 7. Rzecznik prasowy w urzędzie; 8. Podsumowanie. V. Dokumenty określające zakres prowadzenia polityki informacyjnej i komunikacji społecznej w urzędach administracji rządowej: 1. Uwagi wstępne; 2. Plany i strategie; 3. Raporty i sprawozdania z działalności w zakresie polityki informacyjnej urzędu i komunikacji społecznej za lata 2021 i 2022; 4. Początki zapisów określających komunikację społeczną w regulaminie urzędu i wewnętrznych regulaminach komórek organizacyjnych; 5. Kanały i formy komunikacji stosowane przez urzędy; 6. Podsumowanie. Zakończenie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again