23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na s. 232-252.
Formatted contents note
Wstęp; Wprowadzenie; 1 Kreatywni ludzie; Wszyscy jesteśmy kreatywni: wymogi wstępne i elementy procesu twórczego; Czy wszyscy muszą być kreatywni?; Kreatywność osób dojrzałych i czynniki sprzyjające jej wzbudzaniu; 2 Rola kreatywności w systemach edukacji; Przygotowanie i ocenianie zadań kształcących kreatywność i myślenie projektowe uczniów; Rozwój kompetencji proinnowacyjnych u uczniów – przykład niemieckich szkół podstawowych i ponadpodstawowych; Kompetencje miękkie w międzynarodowym kształceniu zawodowym na przykładzie szkolenia EDTECH; 3 Wsparcie kreatywności w szkole; Jak zaprojektować kreatywną lekcję?; Ocena kreatywności uczniów – wyzwanie dla systemu edukacji; Sam trening kreatywności nie wystarczy… Uwagi o wspieraniu kreatywności w szkole; 4 Kreatywność na rynku pracy; Znaczenie i sposoby rozwoju kreatywności w gospodarce cyfrowej; Kreatywność w rozwiązywaniu problemów biznesowych; Zapotrzebowanie na kompetencje w przemysłach kreatywnych; 5 Wywiady z przedsiębiorcami i ekspertami; Rozmowy przeprowadzone przez prof. dr hab. Jana Fazlagicia.
Funding information note
Współfinansowanie: Unia Europejska (UE)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again