23559
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na s. 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp do wydania drugiego; 1. Public relations – kluczowe obszary dyskusji i definicje 1.1. Branża public relations w Polsce 1.2. Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji 1.3. Etyczne fundamenty branży 1.4. Public relations a reklama 1.5. Grupy docelowe działań public relations 1.6. Sfery zadaniowe public relations 1.7. Organizacja działań public relations w firmie 1.8. Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji 2. Badania i pomiar efektów 2.1. Wykorzystanie badań do potrzeb public relations 2.2. Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations 2.3. Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego 2.4. Hipotezy i cele badawcze 2.5. Procedura badań 2.6. Konstruowanie narzędzi 2.7. Obszary badawcze 2.8. Badania satysfakcji pracowników 2.9. Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations 3. System identyfikacji wizualnej i jego pochodne 3.1. Tożsamość i wizerunek firmy 3.2. Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej 3.3. Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej 3.4. Księga identyfikacji wizualnej 3.5. Integrator w systemie identyfikacji 3.6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej 3.7. Rebranding 4. Planowanie strategiczne i operacyjne 4.1. Strategia public relations – zasady przygotowania dokumentu 4.2. Elementy składowe dokumentu strategii 4.3. Cele główne i operacyjne 4.4. Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii 4.5. Kampanie public relations 4.6. Partnerzy kampanii public relations 4.7. Raport z kampanii public relations 4.8. Komunikowanie w kampanii 4.9. Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations 4.10. Organizacja wydarzeń w ramach kampanii 4.11. Harmonogramy w public relations 4.12. Budżetowanie kampanii public relations 5. Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe 5.1. Definiowanie sytuacji kryzysowej 5.2. Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa 5.3. Cykl i klasyfikacja kryzysu 5.4. Przed kryzysem 5.4.1. Model przygotowania przed kryzysem (4R) 5.4.2. Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych 5.4.3. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem 5.4.4. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych 5.4.5. Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej 5.5. Podczas kryzysu 5.6. Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu 5.7. Po kryzysie 5.8. Kryzysy w mediach społecznościowych 5.9. Wybrane modele zarządzania w kryzysie 6. Dezinformacja 6.1. Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne 6.2. Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji 6.3. Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji 6.4. Zapobieganie dezinformacji w public relations 6.5. Sztuczna inteligencja – tworzenie przekazów i dezinformacja 7. Relacje z mediami 7.1. Zasady skutecznych relacji z mediami 7.2. Organizacja relacji z mediami w firmach 7.3. Jak rozmawiać z dziennikarzem? 7.4. Rodzaje materiałów prasowych 7.5. Jak napisać dobrą informację prasową? 7.6. Autoryzować czy nie autoryzować? 7.7. Czy pisać sprostowania? 7.8. Konferencja prasowa 7.9. Monitoring mediów 7.10. Analizy i ich wykorzystanie 8. Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji 8.1. Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji 8.2. Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji 8.3. Narzędzia komunikacji wewnętrznej 8.4. Błędy w komunikacji wewnętrznej 8.5. Motywacja finansowa i pozafinansowa 8.6. Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych 8.7. Dlaczego odchodzą? 8.8. Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy 9. Relacje ze społecznościami lokalnymi 9.1. Public affairs, lobbing i public relations 9.2. Rodzaje aktywności public affairs 9.3. Istota komunikacji na poziomie lokalnym 10. Sponsoring 10.1. Korzyści wynikające ze sponsoringu 10.2. Rodzaje sponsoringu 10.3. Umowy sponsorskie 11. Public relations w sieci 11.1. Public relations w sieci – istota i korzyści 11.2. Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci 11.3. Zasady projektowania kampanii public relations w sieci 12. Wizerunek osobisty 12.1. Budowanie wizerunku własnego 12.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 12.3. Wizerunek osoby na rynku pracy 12.4. Dokumenty aplikacyjne 12.5. Nie każdy potrafi pisać; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej