23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Część I. Wprowadzenie 1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Część II. Wyzwania świata cyfrowego 2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa 3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych 4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu 5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego 6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie 7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową 8. Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu 9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne 10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego 11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie 12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie; Podziękowania; O autorach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej