23479
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp. Dlaczego teoria public relations jest potrzebna; Rozdział 1. Dwa i pół paradygmatu Wprowadzenie do teorii public relations: Zmiany w światowym public relations; Interdyscyplinarne korzenie; Paradygmat public relations; Poza dominującym paradygmatem; Trzy czy dwa i pół paradygmatu; Rozdział 2. Symetryczne i doskonałe public relations Dominujący nurt w teorii public relations: Geneza teorii Gruniga; The Excellence study; Wartość komunikowania a teoria public relations; Doskonały dział public relations; Narzędzia strategicznego komunikowania; Od modeli public relations do strategii kultywowania relacji; Kontekst organizacyjny doskonałego public relations; Globalizacja doskonałego public relations; Perspektywy teorii doskonałego public relations; Rozdział 3. Zarządzanie relacjami w public relations Rozwój czy zmiana dominującego paradygmatu?: Referat opublikowany po 34 latach; Wolny start i ostry finisz; Dwa nurty w zarządzaniu relacjami; Typy i modele relacji organizacji z publicznościami; Podstawy zarządzania relacjami; Konwergencja zarządzania relacjami i doskonałego public relations; Rozdział 4. Krytycznie o doskonałym public relations W poszukiwaniu programu: W opozycji do dominującego paradygmatu; Istota krytycznego public relations; Krytyczne public relations a władza; Public relations jako domena intelektualna; Główne obszary krytycznego public relations; Różnice perspektyw: między dialogiem a sporem; Wkład krytycznego public relations do teorii; Rozdział 5. Aktywiści i specjaliści public relations: symbioza czy konfrontacja: Powstanie public relations a aktywizm; Natura aktywizmu; Aktywizm w doskonałym public relations; Alternatywne podejście do aktywizmu w public relations; Perspektywy dla aktywizmu w public relations; Rozdział 6. Od STP do STOPS: od teorii publiczności do teorii rozwiązywania problemów: Czym są publiczności; Sytuacyjna teoria publiczności; Zachowania komunikacyjne publiczności; Programy dla konkretnych publiczności; Rozwinięcie teorii publiczności; STOPS, czyli sytuacyjna teoria rozwiązywania problemów; Zastosowania sytuacyjnej teorii rozwiązywania problemów; Rozdział 7. Feminizm w badaniach public relations: Feminizacja branży public relations; Fazy w badaniach public relations o kobietach; Role i status kobiet w public relations; Główne tematy w feministycznych badaniach public relations; Perspektywy badań feministycznych w public relations; Rozdział 8. Profesjonalizm i etyka w badaniach public relations: Opisowy i normatywny profesjonalizm w public relations; Socjologia public relations; Profesjonalny projekt public relations; Profesjonalizm w public relations a wartości; Etyka w public relations; Reflektywna symetria etyczna w public relations; Rozdział 9. Edukacja public relations – pomost między teorią a praktyką (współpraca: Andrew Lingwall, Clarion University, USA): Rozwój edukacji public relations; Czynniki wzrostu edukacji public relations; O wyższą jakość studiów public relations; Luki i szanse w edukacji public relations; Rozdział 10. Dokąd zmierza doskonałe public relations Horyzont i wartości: Uwarunkowania doskonałego public relations; Główne nurty doskonałego public relations; Wartości i postulaty; Spis rysunków i tabel.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej