23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Formatted contents note
Zawiera: O autorach; 1. Wstęp; 2. Wstęp do strategii marketingowej: 2.1. Grupa docelowa; 2.2. Wyznacz cele; 2.3. Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego?; 2.4. Jak robi to konkurencja?; 2.5. Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku?; 2.6. Budżet; 2.7. Współpraca z agencją - zlecam i zapominam?; 2.8. Podsumowanie; 3. Reklama w Google Ads: 3.1. SEO + PPC = sukces; 3.2. Co to jest Google Ads; 3.3. Słowa kluczowe i dopasowania; 3.4. Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam; 3.5. Landing pages - strony docelowe; 3.6. Reklama w sieci wyszukiwania; 3.7. Reklamy produktowe i dynamiczne; 3.8. Podsumowanie; 4. Reklama w sieci reklamowej Google: 4.1. Co to jest GDN?; 4.2. Dlaczego warto z tego korzystać; 4.3. Model See-Think-Do-Care; 4.4. Formaty reklamowe; 4.5. Możliwości targetowania w sieci reklamowej; 4.6. Znajdź swojego użytkownika; 4.7. Płatności; 4.8. Opcje dodatkowe; 4.9. Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy; 4.10. Reklama w YouTube; 4.11. Reklamy Discovery; 4.12. Podsumowanie; 5. Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: 5.1. Model See-Think-Do-Care; 5.2. Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii; 5.3. Optymalizacja kampanii reklamowej; 5.4. Podsumowanie działań optymalizacyjnych; 5.5. Narzędzia dodatkowe i automatyzacja; 5.6. Egzaminy i partnerzy Google; 5.7. Klient vs. agencja; 6. SEO: 6.1. Pozycjonowanie – wstęp; 6.2. Podstawy SXO - użyteczność a SEO; 6.3. Podsumowanie SXO; 6.4. Wybór domeny i jej konfiguracja; 6.5. Elementy optymalizacji treści; 6.6. Content marketing - przykłady działań; 6.7. Duplicate content; 6.8. Core Web Vitals; 6.9. Google Search Console; 6.10. Popularność strony, czyli link building; 6.11. Zaawansowana analiza SEO: crawlery; 6.12. Podsumowanie; 7. Google Analytics: 7.1. Dlaczego potrzebuję analityki internetowej?; 7.2. Era Big Data; 7.3. Dane ilościowe i jakościowe; 7.4. Jak działa Google Analytics?; 7.5. Wersje Analytics - Universal vs. GA4; 7.6. Jak są zbudowane raporty?; 7.7. Struktura konta i instalacja kodu śledzenia; 7.8. Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora; 7.9. Cele i zdarzenia; 7.10. Raportowanie; 7.11. Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące; 7.12. Raporty niestandardowe; 7.13. Alerty niestandardowe; 7.14. Analityka w audycie SEO; 8. Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane: 8.1. Google Tag Manager (GTM); 8.2. Inne zaawansowane funkcje Analytics; 8.3. Dodatkowe narzędzia; 8.4. Inne narzędzia Google; 8.5. Podsumowanie Google Analytics; 9. Podsumowanie całej książki: 10. Dodatki: 10.1. Źródła wiedzy w sieci; 10.2. Narzędzia; 10.3. Kursy; 10.4. Wydarzenia branżowe SEM; 10.5. Odpowiedzi do testów; 10.6. Spis filmów.
Target audience note
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again