23534
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 185-189.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: R. 1 Koncepja sensu życia Viktora Emila Frankla: Podstawy i główne elementy logoterapii; 2. Pozostałe pojęcia tworzące koncepcję sensu życia Viktora Emila Frankla; Edukacja a logoterapia; Podsumowanie podstawowych założeń logoterapii Viktora Emila Frankla. R. 2 Założenia metodologiczne: Problemy główny i problemy szczegółowe; Metody i narzędzia badawcze; Przebieg badań i opis badanej grupy. R. 3 Poczucie sensu życia studentów pedagogiki wiążących zawodową przyszłość z wyuczonym zawodem: Analiza ilościowa – część A testu PIL; Analiza jakościowa – część B testu PIL; Analiza jakościowa – część C testu PIL. Zakończenie i wnioski z badań. Aneks 1. Test Poczucia sensu życia J.C. Crumbaugha i L.T. Maholicka (Purpose in Life Test – PIL).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej