23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 527-535.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; R. 1 Samorząd terytorialny jako podmiot polityki oświatowej: Pojęcie samorządu terytorialnego; Polityka oświatowa jako składowa polityki społecznej; Uwarunkowania polityki oświatowej; Zadania oświatowe jednostki samorządu terytorialnego; Jakość kształcenia i jej determinanty. Perspektywa samorządowa; R. 2 Akredytacje środowiskowe i konkursy jakość w modelu zarządzania publicznego. Studium przypadku Konkurs „Samorządowy Lider Edukacji”: Zarządzanie – wprowadzenie definicyjne; Zarządzanie publiczne w perspektywie teoretycznej; Zarządzanie jakością; Konkursy jakości i ich rola w systemach zarządzania jakością; Rola konkursów jakości w zarządzaniu publicznym jednostki samorządu terytorialnego; Program „Samorządowy Lider Edukacji” jako instrument podnoszenia efektywności zarządzania oświatą na poziomie lokalno-regionalnym; Konkurs „Samorządowy Lider Edukacji” jako instrument marketingu terytorialnego; R. 3 Wnioski z akredytacji w Programie „Samorządowy Lider Edukacji” 2020/2021; Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej