23533
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Literatura s. 118-119.
Uwaga dotycząca zawartości
ROZDZIAŁ 1. Podstawy, historia, stan aktualny i przyszłość zarządzania: 1.1. Podstawy zarządzania i dzisiejsze jego przesłanie; 1.2. Historia wiedzy o zarządzaniu; 1.3. Aktualne trendy w zarządzaniu; 1.4. Przyszłość zarządzania. ROZDZIAŁ 2. Punkt wyjścia do formowania rozwoju zarządzania holistycznego: 2.1. Interpretacja pojęciowa; 2.2. Podstawowe informacje dotyczące zarządzania holistycznego; 2.3. Przedmiot holistycznego zarządzania. ROZDZIAŁ 3. Społeczna dojrzałość podmiotów zarządzania: 3.1. Podstawy filozofii społecznej na temat dojrzałości podmiotów zarządzania; 3.2. Misja społecznie dojrzałych, holistycznie kompetentnych podmiotów; 3.3. Struktura społecznych cech a osobowość człowieka; 3.4. Charakter i cechy osób zarządzających; 3.5 Kognitywne (poznawcze) i kreatywne (twórcze) cechy zarządzających; 3.6. Temperament i cechy emocjonalne zarządzających; 3.7. Somatyczne, fizyczne i duchowe cechy zarządzających. ROZDZIAŁ 4. Specyfika zarządzających: 4.1. Podmioty zarządzania – własność, zagrożenie; 4.2. Wybrana wiedza z zakresu mechaniki systemu; 4.3. Funkcje zarządzania – problemy, definicje, zastosowania; 4.4. Informacje a funkcje zarządzania. ROZDZIAŁ 5. Praktyczne (aplikacyjne) umiejętności podmiotów zarządzania: 5.1. Definicja, znaczenie, rodzaje i metody stosowania motywacji w zarządzaniu; 5.2. Umiejętności komunikacyjne podmiotów zarządzających; 5.3. Praca zespołowa, tworzenie zespołów i kierowanie nimi; 5.4. Zarządzanie sobą i czasem. ROZDZIAŁ 6. Ocena kompetencji w pracy i w zakresie zarządzania: 6.1. Ocena kompetencyjności – początki; 6.2. Ocena kompetencji pracowniczych i menedżerskich; 6.3. Aktualne metody i podejścia oceny pracowniczej; 6.4. Potrzeba kompleksowej oceny kompetencji podmiotów zarządzających działających w środowisku geopolityczno-legislacyjnym. ROZDZIAŁ 7. Przygotowanie ludzi do kompleksowej pracy w zarządzaniu kompetencjami: 7.1. Nowy wymiar edukacji dla przyszłości ludzkości; 7.2. Edukacja – podstawa kompetencji holistycznych i udane, szczęśliwe życie; 7.3. Koncepcje edukacji; 7.4. Klasyfikacja metod kształcenia według kryterium miejsca; 7.5. Misja i potrzeba edukacji – metody wychowawcze; 7.6. Misja, potrzeby i metody zdobywania wiedzy; 7.7. Misja, potrzeby i metody treningu. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej