23752
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
1.Komunikacja werbalna i niewerbalna; 2. Techniki rozmowy z pacjentem; 3. Jak poprawnie prowadzić wywiad; 4. Telekonsultacje; 5. Wybrane sposoby komunikowania się lekarza z pacjentem; 6. Emocje w relacji lekarz-pacjent; 7. Postępowanie z dzieckiem i jego opiekunami. Porozumiewanie się z nastolatkiem; 8. Zasady komunikowania się z pacjentem w podeszłym wieku; 9. Komunikacja z pacjentem przewlekle chorym; 11. Kontakt z pacjentem przewlekle chorym (schorzenia neurodegeneracyjne, układu krążenia, zaburzenia psychiczne); 11. Wsparcie informacyjne chorych na stwardnienie rozsiane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej; 12. Przekazywanie pacjentowi i jego rodzinie złych i trudnych informacji dotyczących stanu zdrowia; 13. Jak komunikować ryzyko związane z terapią?; 14. Komunikacja z pacjentami odmiennych kultur. Podstawowe informacje z zakresu komunikacji międzykulturowej potrzebne w opiece medycznej; 15. Komunikacja z pacjentem w dobie COVID-19; 16. Rozmowa z pacjentem uzależnionym od substancji psychoaktywnych; 17. Jak rozmawiać o problemach seksualnych? Rozmowa z ofiarą przemocy; 18. Udzielanie pomocy oraz komunikacja z osobami w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia i z osobami pomagającymi (tragedie i kataklizm); 19. Komunikacja z pacjentami i ich rodzinami na oddziałach intensywnej terapii; 20. Na czym polega współpraca lekarza z pacjentem?; 21. Bariery w budowaniu relacji lekarza z pacjentem; 22. Motywowanie pacjentów do przestrzegania zaleceń; 23. Udział pacjenta w podejmowaniu decyzji medycznych; 24. Odkrywanie potrzeb jako ważny element komunikacji lekarza z pacjentem; 25. Troska, empatia, wsparcie; 26. Zasada zachowania intymności i prywatności pacjenta; 27. Wdzięczność w relacji pacjenta z lekarzem; 28. Rozmowy z pacjentami u schyłku życia; 29. Gabinet lekarza rodzinnego jako przestrzeń komunikacji;30. Choroby sprzyjające agresji; 31. Przykłady zachowań agresywnych i sposoby radzenia sobie z agresywnym pacjentem; 32. Agresja w przychodni oraz w izbie przyjęć; 33. Agresja dzieci i nastolatków wobec personelu medycznego; 34. Agresja osób z rozpoznaniem choroby psychicznej na oddziałach psychiatrycznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej