23752
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
Formatted contents note
1.Komunikacja werbalna i niewerbalna; 2. Techniki rozmowy z pacjentem; 3. Jak poprawnie prowadzić wywiad; 4. Telekonsultacje; 5. Wybrane sposoby komunikowania się lekarza z pacjentem; 6. Emocje w relacji lekarz-pacjent; 7. Postępowanie z dzieckiem i jego opiekunami. Porozumiewanie się z nastolatkiem; 8. Zasady komunikowania się z pacjentem w podeszłym wieku; 9. Komunikacja z pacjentem przewlekle chorym; 11. Kontakt z pacjentem przewlekle chorym (schorzenia neurodegeneracyjne, układu krążenia, zaburzenia psychiczne); 11. Wsparcie informacyjne chorych na stwardnienie rozsiane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej; 12. Przekazywanie pacjentowi i jego rodzinie złych i trudnych informacji dotyczących stanu zdrowia; 13. Jak komunikować ryzyko związane z terapią?; 14. Komunikacja z pacjentami odmiennych kultur. Podstawowe informacje z zakresu komunikacji międzykulturowej potrzebne w opiece medycznej; 15. Komunikacja z pacjentem w dobie COVID-19; 16. Rozmowa z pacjentem uzależnionym od substancji psychoaktywnych; 17. Jak rozmawiać o problemach seksualnych? Rozmowa z ofiarą przemocy; 18. Udzielanie pomocy oraz komunikacja z osobami w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia i z osobami pomagającymi (tragedie i kataklizm); 19. Komunikacja z pacjentami i ich rodzinami na oddziałach intensywnej terapii; 20. Na czym polega współpraca lekarza z pacjentem?; 21. Bariery w budowaniu relacji lekarza z pacjentem; 22. Motywowanie pacjentów do przestrzegania zaleceń; 23. Udział pacjenta w podejmowaniu decyzji medycznych; 24. Odkrywanie potrzeb jako ważny element komunikacji lekarza z pacjentem; 25. Troska, empatia, wsparcie; 26. Zasada zachowania intymności i prywatności pacjenta; 27. Wdzięczność w relacji pacjenta z lekarzem; 28. Rozmowy z pacjentami u schyłku życia; 29. Gabinet lekarza rodzinnego jako przestrzeń komunikacji;30. Choroby sprzyjające agresji; 31. Przykłady zachowań agresywnych i sposoby radzenia sobie z agresywnym pacjentem; 32. Agresja w przychodni oraz w izbie przyjęć; 33. Agresja dzieci i nastolatków wobec personelu medycznego; 34. Agresja osób z rozpoznaniem choroby psychicznej na oddziałach psychiatrycznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again