23534
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wprowadzenie. Podstawy wciskania ściemy. 1. Nasza okropna, straszna, niedobra i beznadziejna strona internetowa; 2. Zdumiewające opowieści o przeciętności; 3. „Napisałem tę książkę dla Pepsi”; 4. Social media to ściema. Część Pierwsza: Social media to ściema. 5. Nic zgoła nowego nie ma pod słońcem… ani w internecie; 6. Szufle i nowa pańszczyzna; 7. Tak, to jest klucz!; 8. Teraz już wiesz, czyli brakująca część opowieści; 9. Ekonomia bazująca na dupkach; 10. „Wpływowi” ludzie to bzdura; 11. Przeanalizuj to. Część Druga: Poznaj ludzi, którzy stoją za ściemą. 12. A może dla korporacji media społecznościowe także nie są aż taką rewelacją?; 13. Zakochana para: Facebook i Kia…; 14. Jak marketingowcy, cyberhipsterzy i inni radzą sobie z krytyką (podpowiedź: niezbyt dobrze). Część Trzecia: Jak bez większego wysiłku sprzedawać ściemę? 15. Tworzenie i rozpowszechnianie ściemy w siedmiu prostych krokach; 16. A odpowiedź brzmi… Część Czwarta: Co naprawdę działa w internecie? 17. Wszystko, co kiedykolwiek trzeba Ci będzie wiedzieć o marketingu; 18. Podsumowanie; 19. Manifest przeciwko mediom społecznościowym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej