23572
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia i netografia przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: 1. Moje warszawskie spotkania z Mistrzem – Profesorem Władysławem P. Zaczyńskim; 2. Terapia uzależnień komputerowych; 3. O natłoku informacji i związanym z nim przeciążeniu informacyjnym; 4. Chemia w portalu Microsoft „Partnerstwo dla przyszłości” – tworzenie, zasoby możliwości wykorzystania; 5. Formy dokształcania studentów – przyszłych nauczycieli z wykorzystaniem narzędzi TI; 6. Czy komputer pomaga w rozumieniu świata? 7. Edukacja medialna w Polsce XXI wieku ze szczególnym uwzględnieniem prac KRRiT w latach 2007-2010; 8. Urządzenia peryferyjne stanowiska komputerowego w pracy nauczyciela szkoły podstawowej; 9. Jak odnajdywać drogowskazy w społeczeństwie informacyjnym? 10. Elektroniczna teczka inżyniera-pedagoga. Analiza studium przypadku ePortfolio słuchaczy studium podyplomowego IT2EDU; 11. Szkoła w pułapce nowych technologii – wokół metodyki nauczania; 12. Mowa formuła sympozjum – nowe wyzwania; 13. Pragmalingwistyczny wymiar czasowników i rzeczowników w tomie „Komputer w edukacji” (Kraków 2008); 14. Nowa edukacja medialna w społeczeństwie ryzyka i katastrof; 15. Spolegliwość komputerów – personalizacja; 16. Eksperyment wirtualny czy realny? Nauczanie chemii w świetle nowej podstawy programowej; 17. Nickname jako podstawowy element wizerunku internauty; 18. Film dydaktyczny jako komponent materiałów edukacyjnych w systemie kształcenia na odległość; 19. Fascynacja młodzieży grami komputerowymi; 20. Twórczość życia codziennego w obliczu współczesnych mediów – aktualność i wyzwania przyszłości; 21. Pozyskiwanie i udostępnianie danych oświatowych w realiach polskiej szkoły – problemy i wyzwania; 22.Nowe możliwości technologii informacyjnej w rozwoju turystyki; 23. Graficzne systemy 3D w edukacji; 24. Collegium Futurum – szkoła ery postindustrialnej; 25. Po co komu technologia informacyjna w szkole? 26. Technologia informacyjno-komunikacyjna w edukacji matematycznej; 27. Człowiek wobec czasu i techniki – refleksje psychologiczne; 28.Reedukacja.pl – media w służbie edukacji, czyli budowanie społecznej świadomości o trudnościach w nauce; 29.Komputer w wyrównywaniu szans życiowych i rewalidacji dzieci i młodzieży z objawami fizycznej bądź intelektualnej niepełnosprawności; 30.Szkoła w pułapce Internetu; 31.Opening the Window; 32.Wybrane strategie uczenia się w epoce cyfrowej; 33.Kreatywna szkoła to twórczy uczeń – technologie informacyjne i Internet w nauczaniu przedmiotowym; 34.Czy multimedia spowodują powstanie nowej dydaktyki? 35.Od e-learningu do c-learningu – rozwój koncepcji nauczania na odległość w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych; 36.Narzędzia nowoczesnej nauki na drodze do poznania rzeczywistości integralnej; 37.Personel Learning Environment w praktyce, czyli jak zaprojektować własne cyfrowe środowisko kształcenia; 38.Możliwości wykorzystania nauczania zdalnego do kształtowania społeczeństwa informacyjnego o wysokim poziomie świadomości ekologicznej; 39.Nowe media w pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych; 40.Prawne praktyki ustanowione przez technologię informacyjno-komunikacyjną na przykładzie reemisji utworu; 41.Wspomaganie nauczania w szkole średniej poprzez chat w ramach dodatkowej godziny pracy nauczyciela; 42.Doświadczenie percepcyjne i jego rola w uczeniu się dziecka; 43.Odbiór informacji a działanie w Internecie; 44.Metoda projektowa w dyskursie ponowoczesnym; 45.Co pozostaje w edukacji z przemijającej technologii?; 46.Media na lekcjach angielskiego w Australii; 47.Pedagogika wobec wyzwań technologicznych współczesności; 48.Wirtualność 3D i Second Life; 49.Nauczanie domowe wspomagane e-edukacją dla dzieci emigrantów polskich; 50.Edukacja w epoce cyfrowej; 51.Pomiary siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikacie wizualnym – przygotowanie badań; 52.Analiza wyników badań własnych pomiaru siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikatach wizualnych; 53.Internet – kognitywna proteza w edukacji; 54.Szkoła Toronto dawniej i dziś; 55.Media a szkoła – o ograniczeniach obudowy medialnej; 56.Postęp i nowoczesność w dydaktyce ogólnej; 57.Wpływ gier komputerowych na kształtowanie postaw i zachowań młodzieży – omówienie wyników badań; 58.Rola mediów w proceduralizacji wiedzy deklaratywnej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej