23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 375.85 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 280
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział I. Przedsiębiorstwo hotelowe jako podmiot rynku turystycznego: Pojęcie przedsiębiorstwa hotelowego; Cechy, funkcje, cele i zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego; Przedmiot działalności przedsiębiorstwa hotelowego; Zróżnicowanie funkcjonalne przedsiębiorstw hotelowych; Formy prawno-organizacyjne hoteli; Tendencje w zakresie struktury instytucjonalnej rynku; Powiązania hotelu z innymi podmiotami rynku turystycznego. Rozdział II. Ekonomiczne i finansowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego: Ekonomika hotelu; Rachunkowość zarządcza; Nowoczesna polityka cenowa; Finanse przedsiębiorstwa hotelowego; Zarządzanie ryzykiem. Rozdział III. Organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelowego: Rodzaje struktur działalności gospodarczej w przedsiębiorstwach hotelowych; Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu; Kultura organizacyjna w hotelu; Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelu; Współczesne metody zarządzania w przedsiębiorstwie hotelowym; Nowoczesny marketing w hotelu; Jakość obsługi gościa hotelowego; Strategie i modele biznesu hotelowego; Społeczna odpowiedzialność biznesu hotelowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej