23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wpływ wysokich technologii na rozwój poznawczy dzieci w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym; Czy szkoła może być cyfrowa?; Interpersonalne, grupowe i społeczne relacje w nauczaniu na odległość; Nowe media a kształt wczesnej edukacji; Siecioholizm: opis zjawiska oraz jego uwarunkowania psychologiczne, socjokulturowe i technologiczne; Medialna wielozadaniowość (media multitasing) w świetle badań psychologicznych; „Wzmocniona? Rzeczywistość”. Ludzkie praktyki i doświadczenia w hybrydalnej rzeczywistości; Aktywny wymiar typografii; Usługi wybranych bibliotek akademickich wykorzystujących technologie IT oraz nowe narzędzia komunikacji jako formy zdobywania wiedzy i przetwarzania informacji; Ewolucja roli specjalisty w mediach Od paternalistycznego eksperta TV do komunikatywnego everymana w sieci; Kampanie społeczne w obronie praw zwierząt - typologia, kontekst medialny i teoretyczny; Człowiek XXI wieku i doświadczenie rzeczywistości odbite w kinie Puzzle films jako metafora współczesnego świata; Kulturowe aspekty odbioru filmu.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again