23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z II konf., czerwiec 2014 r., Kraków.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I Media konwergentne w otoczeniu społecznym, rynkowym i kulturowym: Konwergencja mediów w Polsce w kontekście polityki medialnej Unii Europejskiej; Convergence as a proscess of derermining the future of public television in Poland and France. The comparative analysis; Zjawiska konwergencji w cyfrowej telewizji; Początki telewizji komercyjnej w Polsce - sukces lub upadek - analiza na wybranych przykładach; The Press concerne with foreign capital on the Polish media market in the face of media convergence; Cultural contact in traditional and New media; Konwergencja a media mniejszości w Polsce; charakter prawny utworu multimedialnego; Cz. II Komunikacja społeczna w erze konwergencji: Web 2.0 w procesie komunikacji a kultura organizacyjna uczelni; Syncretism of forms and media used by the electric Power industry in its Communications strategies; A Very Potter Musical, czyli TEATR w sieci. Studium przypadku; Jak konwergencja wpłynęła na zawód dziennikarza? Analiza na podstawie badania jakościowego; Cz. III Nowe media we współczesnym społeczeństwie: Serwis społeczności owy w ocenie użytkowników; Autor widmo - przenikanie się fikcji i rzeczywistości w opowiadaniach transmedialnych; W morzu presumpcji. Nadawca i odbiorca narracji trans medialnych w świecie nowych mediów; Who owns the media? Author’s and recipient’s narration; YouTube a literatura. Zjawisko booktrailerów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej