23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. Zarządzanie mediami. Strategie- modele- narzędzia: Zarządzanie dynamiczne modelem medialnym; Zarządzanie informacją w mediach elektronicznych- analiza porównawcza wybranych aspektów portali tvp.info oraz tvn24.pl; Serwis internetowy nam temat.pl jako przykład nowatorskiej strategii na polskim rynku medialnym; 2. Media w erze konwergencji: Zarządzanie mediami w dobie konwergencji; Od konwergencji do dekonstrukcji? Obecne przemiany własnościowe w grupie ITI a wcześniejsza strategia firmy; Prasa firmowa- narzędzie walki polskich wydawców z kryzysem na rynku prasowym; 3. Marketing medialny: Medialny produkt tła, czyli rzecz o symbiozie wąskich marek medialnych; Zarządzanie informacja i komunikacją medialna w promowaniu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu).
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again