23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 308-323.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Co wiadomo o matematycznie uzdolnionych dzieciach; 2. Rozpoznawanie uzdolnień matematycznych u dzieci w przedszkolu i na początku nauki szkolnej w ramach diagnozy nauczycielskiej; 3. Ważniejsze reguły wspierania w rozwoju i edukacji dzieci uzdolnionych matematycznie; 4. Kształtowanie dziecięcych wiadomości i umiejętności w ważniejszych zakresach działalności matematycznej oraz rozwijanie uzdolnień do nauki matematyki; 5. Początek bezpiecznego przeprowadzania uczniów przez drugi okres krytyczny rozwijania uzdolnień matematycznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej