23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 583-609, [1].
Formatted contents note
I. Wizerunek: 1. O potrzebie wizerunku i jego elementach; 2. Reputacja podmiotów sfery publicznej i opinia o nich; 3. Tożsamość podmiotów sfery publicznej; 4. Elementy wizerunku mające znaczenie dla identyfikacji podmiotów sfery publicznej; 5. Podmioty biorące udział w kształtowaniu wizerunku organów i instytucji sfery publicznej; 6. Kształtowanie się wizerunku podmiotów sfery publicznej i zarządzanie nim; 7. Internet jako medium wizerunkowe; II. Komunikacja: 1. Uwarunkowania komunikacyjne w public relations podmiotów sfery publicznej; 2. Narzędzia komunikacyjne public relations w administracji publicznej; 3. Komunikacja z adresatami działań i społeczeństwem; 4. Wydarzenia; 5. Komunikacjaw public relations instytucji Unii Europejskiej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again