23787
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 237-243.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział 1.: Marketing medialny - definiowanie zjawiska , Rozdział 2.: Produkt medialny a potrzeby i pragnienia konsumentów , Rozdział 3.: Dystrybucja medialna a wygoda nabycia mediów , Rozdział 4.: Cena jako koszt ponoszony przez klienta , Rozdział 5.: Promocja mediów jako komunikacja z nabywcami.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej