23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 223-231, netografia strony 232-237.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Nowe media czy nowe w mediach?: Czym są nowe media- próba konceptualizacji; Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów; Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa; Kultura obrazu a ikono sfera Internetu; Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo; Złudna anonimowość w Sieci; 2. Przestrzenie nowych mediów: Typologia użytkowników sieci Internet; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu; Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji; Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym; 3. Aktywność w Sieci: Dziennikarstwo obywatelskie w dobie Internetu; Wikipedia- zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?; Prawdziwych przyjaciół poznaje się w Internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy; Granice wolności słowa w Internecie; Flaming i trolling jako formy agresji w Internecie; Flash mob- rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie; Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej