23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project, 2. "Czwarta władza". Czy nad public relations ?, 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość, 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej, 5. Rola public relations w marketingu społecznym; Rozdział II: Wizerunek i jego badanie: 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju, 7. Rankingi najbogatszych Polaków a wizerunek przedsiębiorcy 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku, 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki, 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski, Rozdział III: Public relations w firmie: 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy, 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych, 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych, 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej; Rozdział IV: Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek: 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego, 17. Firmy jako obywatele. Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm?, 18. Etyka - komu to potrzebne?, 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa, 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie, 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu; Rozdział V: Media a public relations, 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy, 23. Relacja rzecznik - dziennikarz. Uwagi praktyczne, 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym, 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu, 26. Społeczna przestrzeń internetu, 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations. Przypadek szczególny: Internet; Rozdział VI: Public relations w przestrzeni publicznej: 28. Sex, zbrodnie, defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych, 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych, 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną, 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich, 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji. Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni, 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań, 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej