23782
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
I. Media, polityka i rynek: Misja, "czwarta władza" czy biznes?; Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Ani pierwsza, ani czwarta; Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?; Świat wg mediów czy świat wg nas?; Prawo do informacj a dostęp do mediów; "Czysta informacja" i PR w mediach; Radio lokalne we Włoszech. II. Aksjologia mediów i etyka dziennikarska: Etyka na sprzedaż, czyli kodeksy dziennikarskie; Etyka dziennikarska i dyskurs cyberetyczny; Etyka dziennikarska i nowe media; Nowe media i stare wartości; Etyka mediów lokalnych; Etyka dziennikarstwa śledczego; Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego; Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej