23782
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
I. Media, polityka i rynek: Misja, "czwarta władza" czy biznes?; Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Ani pierwsza, ani czwarta; Czy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?; Świat wg mediów czy świat wg nas?; Prawo do informacj a dostęp do mediów; "Czysta informacja" i PR w mediach; Radio lokalne we Włoszech. II. Aksjologia mediów i etyka dziennikarska: Etyka na sprzedaż, czyli kodeksy dziennikarskie; Etyka dziennikarska i dyskurs cyberetyczny; Etyka dziennikarska i nowe media; Nowe media i stare wartości; Etyka mediów lokalnych; Etyka dziennikarstwa śledczego; Społeczne i kulturowe uwarunkowania dziennikarstwa śledczego; Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again