23787
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. ů nasz pan; 2. Otoczenie; 3. Atmosfera; 4. Organizacja- pracownicy; 5. Kontakt z klientem; 6. Stali klienci; 7. Zadowolenie- niezadowolenie; 8. Normalni i ważniejsi; 9. Fachowcy; 10. Przemądrzalcy; 11. Wnikliwy; 12. Nowi; 13. Czekanie; 14. Brak koncentracji; 15. Pośpiech; 16. Niedostateczny szacunek; 17. Podejrzliwość; 18. Niezdecydowanie; 19. Niesolidność; 20. Podlizywanie się; 21. Grzeczność; 22. Ważność i wyjątkowość; 23. Konsekwencja; 24. Radość, sukces; 25. Reklamacje; 26. Konkurencja; 27. Komunikacja; 28. Cena; 29. Życzenie- potrzeba; 30. Przynęty; 31. Reklama; 32. Ewidencja; 33. Znaczenie dbałości o klienta
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej