23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. ů nasz pan; 2. Otoczenie; 3. Atmosfera; 4. Organizacja- pracownicy; 5. Kontakt z klientem; 6. Stali klienci; 7. Zadowolenie- niezadowolenie; 8. Normalni i ważniejsi; 9. Fachowcy; 10. Przemądrzalcy; 11. Wnikliwy; 12. Nowi; 13. Czekanie; 14. Brak koncentracji; 15. Pośpiech; 16. Niedostateczny szacunek; 17. Podejrzliwość; 18. Niezdecydowanie; 19. Niesolidność; 20. Podlizywanie się; 21. Grzeczność; 22. Ważność i wyjątkowość; 23. Konsekwencja; 24. Radość, sukces; 25. Reklamacje; 26. Konkurencja; 27. Komunikacja; 28. Cena; 29. Życzenie- potrzeba; 30. Przynęty; 31. Reklama; 32. Ewidencja; 33. Znaczenie dbałości o klienta
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again