23534
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
I. Homo mediens? w stronę nowej filozofii przekazu: Globalizacja mediów i chaos kulturowy; Rewolucja medialna jako czynnik rozwoju komunikacji piśmienniczej; Homo mediens vs "człowiek uniwersalny"; Voyeuryzm medialny nową strategią w komunikacji masowej; Zwykłe ciało to za małoů Medialne wizerunki kobiet i mężczyzn; Twórcza postawa dziennikarza źródłem zmian w przekazie medialnym; Komunikacja w administracji publicznej - perspektywy rozwoju. II. Globalne społeczeństwo informacyjne. Mity i rzeczywistość: Manipulacja w mediach w świecie postmodernistycznym; Społeczeństwo informacyjne - szanse i zagrożenia; W poszukiwaniu utraconego czasu. Kultura repetycji i czas pamięci w społeczeństwie informacyjnym; Media a demokracja. O postrzeganiu roli mediów w społeczeństwie demokratycznym; Powrót do kultury socrealizmu?; Globalne społeczeństwo informacyjne z perspektywy rodziny; Telewizja a globalizacja kultury; Współczesne manipulacje nastrojami wojennymi; (Nie)zapomniany język mitu w arkadyjskiej retoryce reklamy; Wpływ Internetu na rozwój fandomów, czyli o tym, jak elektroniczna sieć rozwija i popularyzuje społeczności fanów; Anonimowość w Internecie. Złudzenie czy rzeczywistość?. III. Komunikacja społeczności sieciowej: Internet. Przemiany społeczne i ich konsekwencje; Konwergencja jako strategia. Charakterystyka konstytutywnych elementów komunikacji skonwertowanej na przykładzie mobloga; Ciemne strony sieci; Dialogowość w komunikacji internetowej; Społeczne tworzenie Wikipedii. Perspektywa aktywnego uczestnika projektu; Serwisy społecznościowe w perspektywie światów społecznych; Rodzaje blogów internetowych; Tytuły blogów - perspektywa pragmalingwistyczna; Żółte słoneczko, czyli: o czym rozmawiamy w sieci Gadu-Gadu?; Ekspresja emocji w blogu nastolatka; Drugie życie polityka. O kampaniach politycznych i komunikacji z wyborcami w Second Life; Rola lokalnych serwisów informacyjnych w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego; Język i zachowania sieciowej społeczności akademickiej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej