23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp: 1. Radio jako nowe medium; 2. Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne współczesnej polskiej radiofonii; 3. Dynamika procesów gatunkotwórczych; 4. Problematyka formatowania stacji radiowych w kontekście gatunków radiowych; 5. Audycja i jej odmiany; 6. Zakres badań; 7. Perspektywa badawcza; R. I. Zjawiska wpływające na schemat gatunkowy audycji we współczesnym radiu: Rozwój technologii komunikacyjnych komunikacyjnych gatunki radiowe; Źródła i istota formatowania radia; Formatowanie jako strategia programowa; Rodzaje formatów radiowych; Format a wizja audycji; Specyfika formatowania polskich rozgłośni; Zjawiska kultury masowej obecne we współczesnym radiu; Strategie programowe radia sformatowanego a odbiorca audycji; R. II. Modus komunikacyjności audycji w radiu sformatowanym: Charakter komunikacji w radiu; Wyznaczniki komunikacji radiowej; Nadawca przekazu radiowego; Odbiorca przekazu radiowego; Wspólnota komunikacyjna oraz intencja bliskości w radiu; Treści i sposób ich przekazywania w radiu; Elementy języka nowej komunikacji radiowej; Skutek radiowej komunikacji; Internet a formatowanie komunikacji pozaradiowej; Wykorzystanie Internetu w komunikacie radiowym. Globalność- lokalność; Tendencje rozwojowe w komunikacji; R. III. Gatunkowa istota komunikacji radiowej. Formy gatunkotwórcze w radiu: Definiowanie gatunków audycji; Gatunkowe wyznaczniki audycji radiowej; Nowe formy gatunkotwórcze; R. IV. Współczesne gatunki audycji: Wiadomości radiowe- serwisy informacyjne; Morning show; Audycje towarzyszące; Phone-out; Interaktywna audycja publicystyczna; Lista przebojów; Muzyczna audycja autorska
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej