23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Część I. Polityczne funkcje i uwikłania mediów: 1. Walka o dusze obywateli. Media jako dominujący czynnik socjalizacji politycznej, 2. Media publiczne - między misją a rynkiem, czyli jak nie wiadomo , o co chodzi, to chodzi o pieniądze, 3. Wojna personalna jako przejaw walki o władzę nad mediami, 4. "News" a odpowiedzialność dziennikarza za słowo, 5. Media a współczesna walka wyborcza, 6. Rola mediów w budowaniu pokoju w katolickiej doktrynie medialnej, 7. Działanie mediów w przestrzeni postradzieckiej, 8. Problem niezależności mediów i dziennikarzy w Etiopii, 8. To nie były dobre domy, czyli gazeta regionalna w wojnie ze skorumpowaną władzą, 9. Wojna na słowa... - Językowy obraz kampanii wyborczej do samorządu na przykładzie powiatu dzierżoniowskiego. Część II. Medialna wojna na idee: 10. Agonistyczne czy antagonistyczne? Media w walce o idee i odbiorców, 11. Zjawisko brutalizacji języka polityków w mediach, 12. Wojna idei w mediach, 13. Reklama - wojna o wartości?, 14. Medialna wojna na idee w politycznym układzie koabitacji we Francji, 15. Idee i miraże Euskal Herria - wojna prasowa w Kraju Basków, 16. Kanadyjsko-amerykańska medialna wojna na idee. Perspektywa kanadyjska - wojna o kulturę. Część III. Obrazy wojny w mediach 17. Triadycznie ujęcie ponowoczesnej wojny, mediów i polityki, 18. Przemoc na ekranie, 19. Współczesne środki propagandowe wykorzystywane w kształtowaniu wizerunku konfliktów zbrojnych. Sytuacja prawna, problemy, statystyki, 20. Media masowe a wojna. Doświadczenia brytyjskie z okresu I i II wojny światowej, 21. Stronniczość czy obiektywizm polskiej prasy w relacjonowaniu wojny izraelsko-libańskiej z 2006 roku, 22. Wojna w mediach w okresie rozpadu Jugosławii, 23. Wojna jako temat reklamy wyborczej na przykładzie telewizyjnej kampanii Georga W. Busha z 2004 roku, 24. Terroryści a media, 25. Wojna z terrorem w mediach jako czynnik tworzenia cywilizacji strachu, 26. Wojna z terroryzmem - obraz Al-Kaidy w prasie społeczo- politycznej. Część IV. Wojna na rynku medialnym: 27. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 28. Konfliktowy obraz świata w prasie, 29. Widz na froncie mediów, 30. Agora kontra Springer: pierwsza polska wojna prasowa, 31. Walka (atak) jako strategia konkurencji na rynku medialnym - doświadczenia polskie na tle trendów światowych, 32. Bitwy i boje na rynku radiowym: Europa - Polska, 33. Wojna mediów, czyli obraz telewizji we współczesnym kinie amerykańskim, 34. Wojna mediów na rynku lokalnym - analiza zjawiska na przykładzie lubelskich dzienników.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again