23559
No cover
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again