23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 262-284. Indeks.
Formatted contents note
R.I Media publiczne: za i przeciw: 1. Konflikt wokół mediów publicznych i jego uczestnicy, 2. Debata międzynarodowa, 3. Pola konfliktu. R.II Paralelizm systemowy - co kraj, to inne media publiczne: 1. Geneza i początki mediów publicznych, 2. Motywy tworzenia mediów publicznych, fale demokratyzacji i systemy medialne, 3. Przegląd sytuacji w zachodnioeuropejskich mediach publicznych, 4. Media publiczne w krajach postkomunistycznych, 5. Media publiczne poza Europą. R. III Media publiczne w kontekście zmiany społecznej: 1. Procesy wpływające na media publiczne, 2. Cztery etapy historii mediów publicznych: monopol utracony i odzyskany, 3. Racja bytu mediów publicznych na dojrzałym, wysoce konkurencyjnym rynku mediów elektronicznych. R.IV Zadania mediów publicznych w XXI wieku: 1. Media publiczne w erze cyfrowej - modele i redefinicja, 2. Przystosowanie zadań mediów publicznych do nowych warunków, 3. Media publiczne a "architektura współuczestnictwa": nowe uspołecznienie nadawców publicznych. R. V Organizacja i funkcjonowanie mediów publicznych w XXI wieku: 1. W czym tkwi sedno: w samej misji, czy także w instytucjach ją pełniących, 2. Cyfryzacja program, produkcja programowa i odbiorcy, 3. Finansowanie misji publicznej, 4. Media publiczne a zysk. R.VI Quo vadis polskie media publiczne: 1. Media publiczne na początku drogi, 2. Drogi wyjścia z kryzysu
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again