23564
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia
Uwaga dotycząca zawartości
1. Umowy związane z organizacją działalności reklamowej (umowy z pracownikami zajmującymi się reklamą firmy). 2. Współpraca umowna z agencjami reklamowymi. 3. Umowy towarzyszące działalności reklamowej. 4. Umowy w zakresie tworzenia reklam. 5. Umowy w zakresie rozpowszechniania reklam. 6. Umowny kontekst promocji poza reklamą. 7. Rozliczenia finansowe w zakresie reklamy (promocji) z uwzględnieniem kwestii podatkowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej