23763
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz.I Media a uczelnie : 1.Rola mediów w kształtowaniu wizerunku nauki i jakości ksztaćłenia, 2. Edukacja w medialnym stereotypie, 3. Debata publiczna a tworzenie polityki wobec szkół wyższych, 3. Unia Europejska a promocja i oferta edukacyjna polskich uczelni. Cz.II Znaczenie środków masowego przekazu dla promocji uczelni : 1. System komunikacji marketingowej szkoły wyższej, 2. Reklama prasowa szkół wyższych, 3. Relacje szkoła wyższa - media a kształtowanie pozytywnego wizerunku uczelni, 4. Rola informacji w środkach masowej komunikacji w kształtowaniu jakości nauczania w szkołach wyższych, 5. PR - promocja państwowej i prywatnej uczelni ekonomicznej (na przykładzie Akademii Ekonomicznej i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu), 6. Znaczenie środków masowego przekazu w promowaniu powstającej uczelni na przyładzie Wyższej Szkoły Biznesu-National-Louis University w Nowym Sączu. CZ.III Rankingi uczelni w środkach masowego przekazu : 1. Ranking jako element systemu informacji o szkołach wyższych, 2. Biznes a (i) etyka. Promowanie uczelni i kierunków studiów za posrednictwem środków masowego przekazu, 3. Rankingi szkół wyższych na świecie - na przykładzie USA, Wielkiej Brytanii i Japonii. CZ.IV Wykorzystywanie współczesnej technologoo informatycznej w zarządzaniu uczelnią oraz jej promocji : 1. Systemy teleinformatyczne środkiem kreowania wizerunku uczelni wyższych, 2. Internet na uczelni, 3. Witryna www jak wizytówka uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 4. Rola interentu w koształtowaniu wizerunku społecznego uczelni. CZ.V Wykorzystanie współczesnej technologii informatycznej w nauczaniu na odległość : 1. Studia wyższe na odległość, 2. Dedytkowane oprogramowanie wykorzystywane w kształceniu na odległość, 3. Internetowe systemy zdalnego nauczania a problem bezpieczeństwa , 4. O wykorzystywanych możliwościach zastosowania narzędzi interentowych w nauczaniu na odległość, 5. Realizacja studiów wspomaganych interentowo w Wyższej Szkole Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again