23488
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.241-246
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Istota i rola gastronomii w gospodarce rynkowej; R.2Pojęcie i specyfika marketingu w gastronomii; R.3 Usługa gastronomiczna jako produkt; R.4 Strategie produktu w gastronomii indywidualnej; R.5 Strategie produktu w gastronomii systemowej; R.6 Usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie; R.7 Usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie; R.8 Dystrybucja usług gastronomicznych; R.9 Kształtowanie cen; R.10 Promocja usług gastronomicznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej