23787
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Notes:
General note
Indeks s.369-376
Formatted contents note
1.Przygotowanie do segmentacji. Cz.I Proces segmenta cji: 2.Sporządzenie mapy rynku (punkt 1); 3.Kto kupuje (punkt 2); 4.Co się kupuje, gdzie, kiedy i jak (punkt 3); 5.Kto co kupuje, gdzie, kiedy i jak (punkt 4); 6.Dlaczego się kupuje (punkt 5); 7.Formowanie segmen tów (punkt 6); 8.Kontrola segmentów (punkt 7); 9.Atrak cyjność segemntów (punkty 8-11); 10.Konkurencyjność firmy i macierz portfela (punkt 12). Cz.II Cele i strategie marketingowe w segmencie rynku: 11.Ustalenie celów i strategii marketingowych w ziden tyfikowanych segmentach. Cz.III Segmentacja a organizacja: 12.Problemy organiza cji w procesie segmentacji runynku. Cz.IV Studium przypadku: 13.Wkład segmentacji w plano wanie działalności firmy: wzlot, upadek i odrodzenie ICI Fertilizers.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again