23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks s. 427-432
Formatted contents note
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami; 2. Firma zorientowana na klienta; 3. Co wiado mo o klientach; 4. Budowa skutecznego systemu zarządza nia relacjami z kluczowymi klientami; 5. Planowanie działalności firmy; 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków; 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każde go z kluczowych klientów; 8. Skuteczność porozumiewania się; 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami; 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów; 11. Negocjacje z kluczowymi klientami; 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów", czyli utrata klienta. Dodatki: Plan rozwoju relacji z klientem; Analiza wartości konkurencyjnej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again