23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
R.1 Charakterystyka marketingu na rynku instytucjo nalnym. R.2 Uwarunkowania działania przedsiębiorstw na rynku instytucjonalnym. R.3 Decyzje strategiczne w marketingu na rynku instytucjonalnym. R.4 Kształtowani produktu i asortymentu na rynku instytucjonalnym. R.5 Kształtowanie cen. R.6 Systemy dystrybucji w marketin gu B2B. R.7 Promocja na rynku instytucjonalnym. R.8 Aspekty organizacyjne w marketingu na rynku instytucjo nalnym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej