23787
No cover
Book
In basket
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 651 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Podstawowe zasady:Centrala;Odbieranie telefonu;Tworzen ie wizerunku własnego przedsiębiorstwa;Telefoniczne po danie ręki;2 Spraw aby twój głos pracował dla ciebie: Telefon nie pomaga; Złe wrażenie; Język; Słuchanie; Tw orzenie dialogu;Stwarzanie właściwego wizerunku.3 Kont akty z klientami: Znacząca różnica; Nadrzędne wymagani a ;Podejmowanie inicjatywy; Zaplanowana postawa.4 Przy jmowanie reklamacji; Szansa.5 Specjalne powody: Mapa d rogowa; Cel i postawa; Telefony, które muszą być załat wiane asertywnie; Właściwy człowiek na właściwym miejs cu; Romowy przekonujące.Niebezpieczeństwa. Możliwości.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again