23479
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 651 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Podstawowe zasady:Centrala;Odbieranie telefonu;Tworzen ie wizerunku własnego przedsiębiorstwa;Telefoniczne po danie ręki;2 Spraw aby twój głos pracował dla ciebie: Telefon nie pomaga; Złe wrażenie; Język; Słuchanie; Tw orzenie dialogu;Stwarzanie właściwego wizerunku.3 Kont akty z klientami: Znacząca różnica; Nadrzędne wymagani a ;Podejmowanie inicjatywy; Zaplanowana postawa.4 Przy jmowanie reklamacji; Szansa.5 Specjalne powody: Mapa d rogowa; Cel i postawa; Telefony, które muszą być załat wiane asertywnie; Właściwy człowiek na właściwym miejs cu; Romowy przekonujące.Niebezpieczeństwa. Możliwości.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej