23488
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Uwaga dotycząca zawartości
Cele stojące przed pracownikami obsługującymi klientów ; Percepcja społeczna,czyli jak spostrzegamy i jesteśmy spostrzegani przez innych; Komunikacja niewerbalna (język ciała) i komunikacja werbalna; Prawidłowe prowadzenie rozmów telefonicznych; Asertywność; Konflikt interpersonalny i sposoby jego rozwiązywania; Podstawowe zasady negocjowania; Stres-podstawowe informacje i sposoby radzenia sobie z nim; Załączniki - testy, tabele.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej