23488
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdział 1.Co to jest marketing? Produkt czy usługi?; Kim jest odbiorca?; Oddzielenie człowieka od jego pieniędzy. Czy cena jest najważniejsza? Zalety i korzyści. Znajdź swój segment rynku. Niech twój towar się wyróżnia. Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu. Pozycjonowanie (plasowanie) produktu. Poszukując miejsca dla siebie. Sieć dystrybucji. Marża i zysk. Identyfikacja marki towaru. W poszukiwaniu stałych klientów. Klient nasz pan. Ustalenie cen a zysk. Polityka cenowa. Niektóre problemy związane z usługami marketingowymi. Cykl życia produktu. Marketing mix. Plan marketingowy. Podsumowanie. Rozdział 2 Badania rynku. Przydatna literatura. Targi i wystawy. Ocena konkurencji. Raporty firm. Testowanie akceptowalności produktu. Szukając nowych rynków zbytu. Zakres badań rynkowych. Rozdział 3 Reklama Myśląc o odbiorcy. Ustalenie celów. Pozycjonowanie. Gdzie się reklamować. Na jakie medium się zdecydować. Nieco żargonu reklamowego. Korzystanie z usług profesjonalnej agencji reklamowej. Samodzielne projektowanie reklam. Niektóre często popelniane błędy. Niektóre techniki reklamowe. Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze. Język reklamy. Reklama łączona. Praca nad pozytywnym wizerunkiem firmy. Materiały drukowane. Drukowanie na biurku. Garść terminów drukarskich. Zdięcia. Odpowiedzialność za produkt. Podsumowanie. Rozdział 4 DIRECT RESPONSE MARKETING -Marketing bezpośredni. Gdzie należy szukać zysków. Wykorzystaj do maksimum sprzedaż wysyłkową. Dlaczego poczta bezpośrednia jest efektywna finansowo. Listy konsumentów z uwzględnieniem upodobań. Co wysyłać? Jak powinien wyglądać dobry list informujący. Testuj, testuj i jeszcze raz testuj. Wszystko to kosztuje. Strefy rozwoju. Od drzwi do drzwi. Załuż klub Party plan. Poczta elektroniczna i inne atrakcje. Poczta. Marketing telefoniczny. Network marketing. R.5 Public Relations: Cele public relations. Rozumienie zasad funkcjonowania mediów. Inne techniki public relations. R.6 Sprzedawanie: Ludzie, którzy kupują innych ludzi. Wyznaczanie celu. Poznaj swój produkt. Planując oszczędzasz czas. Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki. Prezentacja. Czym się martwi kupujący? Naucz sie słuchać. Trudni klienci. Znaki gotowości do zakupu. Taktyka ustępstw. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami. Dodatkowy dostawca. Zamykając transakcję. Inne produkty i inni klienci. Minusy sprzedaży na zasadzie" sprzedaż lub zwrot". Sztuka demonstracji. Rachunki, faktury i warunki płatności. Korzystanie z agentów i pośredników. Sprzedaż telefoniczna. Podsumowanie. Rozdział 7. Inne techniki sprzedaży. Promocja sprzedaży. Manipulacja cenami. Budowanie lojalności klientów. Konkursy. Prezenty promocyjne. Opakowanie i produkt sprzedaży. Franchising. Rozdział 8. Wystawy i targi. Jak wybrać właściwe targi. Cele. Koszty. Wystrój stoiska. Reklama przed targami. Szkolenie personelu i sprzedawanie. Ciepłe powitanie. Jeszcze o literaturze. Zachowaj styl. Po zakończeniu targów. Podsumowanie. Rozdział 9. Zabierając się za eksport. Jak się to robi w Anglii. Eksport bezpośredni. Spedytorzy. Gdzie eksportować? Otrzymanie zapłaty. Kontakty z prasą. Garść terminów związanych z eksportem. Rozdział 10. Nowe produkty: innowacje, patenty, licencje i wzornictwo. O co właściwie tyle zamieszania? Bądź realistą. Zachowaj tajemnicę. Własność intelektualna. Licencje. Jakich można się spodziewać zysków? Opowieść z morałem. Dwanaście przykazań.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej