Znaki graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Anderson Gail (1962- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bergström Bo
(1)
Broma Karolina
(1)
Broma Paulina
(1)
Dzik Piotr
(1)
Evamy Michael
(1)
Frutiger Adrian
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Heiderhof Horst
(1)
Heller Steven (1950- )
(1)
Klekot Ewa
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Newark Quentin
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Rose Gillian
(1)
Tabakowska Elżbieta
(1)
Tarnawska Joanna
(1)
Tomaszewska Czesława
(1)
Wołowik Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1421)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(629)
Samorząd terytorialny
(531)
Znaki graficzne
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(405)
Banki
(383)
Organizacja
(377)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Unia Europejska (UE)
(252)
Praca
(246)
Zarządzanie strategiczne
(244)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Kultura
(230)
Polityka społeczna
(230)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Rachunkowość
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(215)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(154)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(147)
Papiery wartościowe
(146)
Decyzje
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(136)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(122)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Motywacja pracy
(119)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. Rozpoznawanie znaków. Tworzenie znaków: Trzy impresje na początek; Elementy znaku; Znaki podstawowe Związki znaków; Znak w ornamencie; Znaki dualizmu; Powierzchnia; Złudzenie obojętności; Różnorodność zjawiska. Cz. Znaki utrwalające mowę: Od myśli do rysunku; Utrwalenie mowy; Graficzne bogactwo pism obrazkowych; Alfabety świata; Alfabet w kulturze zachodniej; Rozwój formy pisma a techniki pisania i drukowania; Manipulowanie formą pisma; Pismo do masowego składania teksów i jego czytelność; Znaki wartości liczbowych; Znaki drukarskie. Cz. II Znaki, symbole, sygnety, sygnały: Wprowadzenie; Od wizerunku do znaku symbolicznego; Symbol; Bogactwo symboli figuralnych (obrazkowych); Symbole abstrakcyjne; Znaki pseudonauki i magii; Znaki - sygnatury; Znaki ochronne (marki); Znaki używane w technice i nauce; Znaki sygnałowe; Próby syntezy; Epilog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problematyka: Czym jest grafika użytkowa? Funkcja kontra estetyka. Definicje. Kim jest grafik? Problem stylu. Styl a polityka. Czy grafika użytkowa i reklama to to samo? Czy grafika użytkowa i sztuka to to samo? Jak rozwija się design? Zmieniający się świat. Język wizualny. Kanon. Ostatnie słowo. Anatomia: Anatomia. Alfabety. Moduły, Czcionka. Czcionka cyfrowa. Pełen zestaw liter. Języki. Typografia. Siatka. Hierarchia. Reguły i sposoby organizacji tekstu. Obraz. Ilustracja. Fotografia. Zastosowanie fotografii. Słowo i obraz. Narzędzia. Ołówek. Materiały. Papier. Komputer. Dziedziny. Logo. Tożsamość. Druk - reklama. Druk - informacja. Opakowania. Książki. Czasopisma. Wystawy. Znaki. Internet i film. Portfolio: Portfolio. Atelier Works. Philippe Apeloig. Browns. Cahan Associates. Experimental Jetset. Rebecca Foster. Groovisions. Rabia Gupta. H5. Zuzanna Licko. Ellen Lupton. Studio Myerscough. Number Seventeen. Rose Design Associates. Koichi Sato. Et cetera: Najlepsze książki o grafice. Glosariusz. Indeks. Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja wizualna, 2. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja, 3. Podstawowe elementy graficzne, 4. Formy złożone, 5. Morfologia elementów, 6. Kompozycja i kadrowanie, 7. Barwa i kolor, 8. Wybór nazwy i treści, 10 .Zasady projektowania logotypów, 11. Wizytówki i papier firmowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ikoniczność znaku: słowo - przedmiot - obraz - gest; Dowody na ikoniczność w języku; Dizajn - między krzyżówką a poezją; Ikoniczność w designie; Informacje i emocje - o czytaniu logotypów; Ewy Ławrusiewicz stworzenie światła; Smak gniewu, kolor miłości, odgłos strachu - indyjska teoria rasa; Werbalizacja i wizualizacja w dyskursie wiadomości prasowych; Typy ikoniczności w szyldach; Ikoniczność w komiksach; w stronę liberatury; Gesty - obrazy pojęć i schematy myśli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Badanie materiałów wizualnych. Ku krytycznej metodologii badań nad wizualnością; 2. Jak posługiwać się tą książką?; 3. "Dobre oko". Analiza obrazów przy zastosowaniu interpretacji kompozycyjnej; 4. Analiza treści. Opowiadanie o tym, co (sądzisz, że) widzisz; 5. Semiologia. Obnażanie przesądów pod gładką powierzchnią piękna; 6. Psychoanaliza. Kultura wizualna, przyjemność wzrokowa i wizualne zerwanie; 7. Analiza dyskursu I. Tekst, intertekstualność i kontekst; 8. Analiza dyskursu II. Instytucje i sposoby widzenia; 9. Badania widowni. Jak ludzie oglądają telewizję; 10. Podejście antropologiczne. Bezpośrednia obserwacja życia społecznego obiektów wizualnych; 11. Zdjęcia jako część projektu badawczego. Wywiad na podstawie zdjęć, dokumentacja fotograficzna oraz inne zastosowania fotografii; 12. Przegląd metod interpretacji materiałów wizualnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Idea + tożsamość = logo; Nadaj literom osobowość: AEG; Braun; Mediolańskie Metro; PTT; IBM; AC/DC; Leica; Metropolitan Museum of Art.; V&A; The Cooper Union; eBay; GERO Health; Help Remedies; Headline Publishing; Virto; Wien Modern; Restaurant du Cercle de la Voile de Neuchâtel; Stwórz zapadający w pamięć monogram; Crane & Co.; Obama; Volvo; Riot; Stwórz symbol z przesłaniem: Windows; Qatar; CVS Health; 23andMe; Przekształć tożsamość: BP; NASA; LEGO; L’Eau d’Issey Isseya Miyakego; Żydowski Festiwal Filmowy; Stwórz mnemonik: Campari; Le Diplomate; JackRabbit; Duquesa Suites; Zilustruj mądrze i dowcipnie: Dubonnet; Brooklyn Children’s Museum; Art UK; Art Works; Music Together; Amazon; ASME; Edition Unik; Ichibuns; Oslo City Bike; Dołącz tajemne znaki: Solidarność; FedEx; Igrzyska Olimpijskie Meksyk 1968; Telemundo; Nourish; PJATK; Słowniczek; Bibliografia; Indeks; Podziękowania; Ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Obraz i lęk, 2. Narracja, 3. Praca, 3. Strategia, 4. Przekaz, 5. Wpływ, 7. Kreatywność, 8. Typografia, 9. Tekst, 10. Obrazy, 11. Projektowanie, 12. Papier, 13. Kolor, 14. Profile, 15. Dźwięk, 16. Interakcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logotypy i litery: Znaki słowne i inicjały, Elementy typograficzne, 2. Symbole: abstrakcyjne, Przedstawiające, 3. Rodziny i serie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja całosciowej identyfikacji : 1.Historyczne źródła, 2.Początki znaków firmowych i towarowych, 3. Prekursor nowoczesnej CI, 4.Ewolucja współczesnej CI, 5.Rozwój CI w Polsce. R.II Dzisiejsze znaczenie CI : 1.Czym jest Całościowa Identyfikacja, 2.Przyczyny realizacji programu CI, 3. Korzysci wynikajace ze stosowania CI, 4.Zakres systemu wizualnego. R.III Program krok po kroku : 1.Etapy i znaczenie CI, 2.Strategia, 3.Projektowanie, 4.Audyt, 5.Organizacja, 6.Komunikacja, 7.Wdrożenie, 8.Skuteczność programu CI. R.IV Praktyczny poradnik : 1.Dlaczego nie konkurs, 2. Współpraca z konsultantem ds. CI, 3.Całościowe podej ście, 4.TVP-przykład zmiany systemu wizualnego CI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej