Wyszukiwarki internetowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(6)
Autor
Baranowski Maciej
(1)
Battelle John
(1)
Bilska Ewa
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Kobis Paweł
(1)
Majewski Piotr
(1)
Scott David Meerman
(1)
Thurow Shari
(1)
Wasiak Andrzej
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Wyszukiwarki internetowe
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 35)
1. Wyszukiwarki internetowe - sposób działania i tworzenie się rynku, 2. metodologia badania, 3. Efektywność wyszukiwarek internetowych jako narzędzia badan naukowych - wyszukiwanie informacji o haśle "usługi handlowe", 4. Efektywność wyszukiwarek internetowych jako narzędzia badan naukowych - poszukiwanie dla hasła "cybertettoryzm", 5. Efektywność wyszukiwarek internetowych w pracy naukowej - w poszukiwaniu informacji o lobbingu w sieci, 6. Strategia informacyjna w Internecie. Czy narzędzie może być źródłem wiedzy?, 7. Ocena efektywności metody wyszukiwania informacji naukowych za pomocą wybranych ogólnych i specjalistycznych wyszukiwarek internetowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pozycjonowanie stron, 2. Wyszukiwarki, 3. Google - parametry techniczne, 4. Analiza strony pod kątem SEO, 5. Optymalizujemy swoja stronę, 6. Linki do stron, 7. 20 najczęściej popełnianych błędów, 8. Tworzenia zaplecza, 9. Spam w Gogle, 10. Dodatkowe kary i zabezpieczenia, 11. Testy, 12. Firmy SEO w Polsce, 13. Najczęstsze pytania - odpowiedzi w Google. Dodatek A: Programy, Dodatek B: Słownik SEO, Dodatek C: adresy w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zanim zbudujesz, 2. Jak tworzyć jeszcze lepsze strony internetowe, 3. Sposoby optymalizacji istniejących witryn, 4. Gdy zbudujesz, 5. Dobre zwyczaje, czyli co należy, a czego nie wolno robić prowadząc marketing witryn w wyszukiwarkach internetowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Baza Danych Intencji. 2. Kto, co, gdzie, dlaczego, kiedy, jak (i za ile). 3. Wyszukiwanie przed erą Google. 4. Narodziny Google. 5. Ziarnko do ziarnka, aż zbierze się miliard dolarów: Nowy model biznesowy dla Internetu. 6. Google 2000-2004: Od zera do trzech miliardów dolarów w pięć lat. 7. Ekonomia wyszukiwania. 8. Wyszukiwanie, prywatność, rząd i zło. 9. Google wchodzi na giełdę. 10. Google dzisiaj, google jutro. 11. Wyszukiwanie doskonałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. STN-Internationa - główny dostawca informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej, 2. Inni dostawcy informacji, 3. Internetowe serwisy wyszukujące
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej