Wycena przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Jaki Andrzej (1964- )
(3)
Antonowicz Alicja
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Czaja Józef
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Kaczmarek Patryk
(1)
Kamela-Sowińska Aldona (1950- )
(1)
Kulczycki Marek
(1)
Leśniewski Michał A
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Siempińska Joanna
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1424)
Zarządzanie
(674)
Unia Europejska
(641)
Polska
(633)
Samorząd terytorialny
(532)
Wycena przedsiębiorstwa
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(417)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(370)
Prawo pracy
(358)
Internet
(351)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(321)
Integracja europejska
(317)
Prawo
(310)
Nauczanie początkowe
(298)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(281)
Polityka
(263)
Rodzina
(261)
Prawa człowieka
(256)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(247)
Unia Europejska (UE)
(244)
Prawo cywilne
(243)
Zarządzanie strategiczne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Finanse
(237)
Prawo karne
(237)
Język angielski
(236)
Szkolnictwo
(235)
Podatek
(234)
Kultura
(233)
Nauczyciele
(233)
Państwo
(232)
Psychologia
(232)
Polityka społeczna
(230)
Finanse publiczne
(225)
Rachunkowość
(218)
Społeczeństwo
(218)
Innowacje
(215)
Socjologia
(214)
Nauczanie
(211)
Szkolnictwo wyższe
(211)
Reklama
(210)
Zarządzanie jakością
(210)
Opieka społeczna
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(206)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo międzynarodowe
(191)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(191)
Osobowość
(186)
Konsumenci (ekon.)
(182)
Zatrudnienie
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo karne procesowe
(176)
Rynek finansowy
(175)
Rynek kapitałowy
(173)
Prawo Unii Europejskiej
(169)
Prawo gospodarcze
(165)
Umowa
(157)
Filozofia
(155)
Kształcenie
(155)
Logistyka gospodarcza
(149)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(146)
Decyzje
(145)
Papiery wartościowe
(145)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(143)
Demokracja
(140)
Stosunki interpersonalne
(138)
Płaca
(136)
Służba zdrowia
(135)
Psychologia społeczna
(134)
Postępowanie cywilne
(132)
Prawo konstytucyjne
(132)
Terroryzm
(132)
Inwestycje
(131)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(125)
Motywacja pracy
(119)
Samorząd gminny
(119)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(118)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(4)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
PRZEDSŁOWIE – od autorów; WSTĘP – społeczne konsekwencje upadłości przedsiębiorstw jako przesłanka sine qua non szerokiego rozwoju instytucji restrukturyzacji przedsiębiorstw; ROZDZIAŁ I. NIEUCHRONNOŚĆ SYTUACJI KRYZYSOWYCH W CYKLU ŻYCIA ORGANIZACJI W TEORII NAUK EKONOMICZNYCH 1.1. Zmieniający się paradygmat zarządzania antykryzysowego – w kierunku organizacji zorientowanej na „millenialsów” 1.2. Znaczenie zasobów niematerialnych w rozwoju organizacji przyszłości – zarządzanie antykryzysowe 1.3. Różnorodność pokoleniowa pracowników XXI wieku – destruktor versus generator wartości dla organizacji 1.4. Sharing Economy i post-COVID-19-owe tendencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi 1.5. Zarządzanie antykryzysowe przyszłości – w zgodzie z ideą work–life balance 1.6. Zarządzanie kryzysowe w organizacji w kontekście legislacyjnym ROZDZIAŁ II. SKALA ZJAWISKA UPADŁOŚCI I RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE 2.1. Procesy upadłościowe i restrukturyzacyjne przedsiębiorstw w gospodarce polskiej – makroekonomiczna analiza zjawiska w latach 2016–2019 2.2. Metodyka badań ilościowych – proces przygotowania danych o upadłościach i restrukturyzacjach podmiotów gospodarki narodowej 2.3. Skala upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.4. Analiza rozkładu upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw z lat 2016–2019 w podziale administracyjnym Polski 2.5. Sektorowa analiza upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstw w latach 2016–2019 ROZDZIAŁ III. ANALIZA EKONOMICZNO-FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 3.1. Analiza płynności finansowej – zdolności jednostki do wywiązywania się ze zobowiązań bieżących 3.2. Analiza wspomagania finansowego – ocena stopnia zadłużenia i zdolności jego obsługi 3.3. Analiza sprawności działania – ocena składowych cyklu konwersji gotówki 3.4. Analiza rentowności jednostki – efektywności funkcjonowania ROZDZIAŁ IV. WCZESNE OSTRZEGANIE PRZED ZAGROŻENIEM UTRATY ZDOLNOŚCI DO KONTYNUACJI DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW 4.1. Prospektywna analiza finansowa we wczesnym ostrzeganiu przed sądową restrukturyzacją zadłużenia i niewypłacalnością przedsiębiorstw 4.2. Sprawozdawczość finansowa – źródła informacji zarządczej w procesie określania wiarygodności finansowej kooperantów na rynku 4.3. Istota oceny płynności finansowej w procesie oceny zagrożenia utratą zdolności do ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstw 4.4. Poziom i zdolność obsługi zadłużenia przedsiębiorstw upadających i zmienności ich struktury finansowania ROZDZIAŁ V. PRAKTYCZNY WYMIAR PLANU RESTRUKTURYZACYJNEGO – STUDIA PRZYPADKÓW 5.1. Analiza przyczyn i konsekwencje pogarszającej się sytuacji przedsiębiorstw przed restrukturyzacją 5.2. Plan restrukturyzacyjny jako narzędzie planowania strategicznego 5.3. Plan restrukturyzacyjny jako zarządcze narzędzie restrukturyzacji 5.4. Skuteczna restrukturyzacja – studia przypadków ROZDZIAŁ VI. KONCEPCJE I MODELE WYCENY WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W RESTRUKTURYZACJI 6.1. Modele wyceny przedsiębiorstwa (ujęcie statyczne, ujęcie dynamiczne, ujęcie hybrydowe) 6.2. Wycena przedsiębiorstw zagrożonych upadłością lub będących w restrukturyzacji – ujęcie autorskie 6.3. Błędy popełniane w sztuce wyceny i sposoby ich eliminacji 6.4. Komponent jakościowy i storytelling w wycenie podmiotu – przypadek przedsiębiorstwa w restrukturyzacji; PODSUMOWANIE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości - gospodarowanie przestrzenią / przewod.rady Andrzej Hopfer)
Cz. I Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarujący i obiekt wyceny: 1. Istota przedsiębiorstwa, jego działalność i podstawy wyceny, 2. Uwarunkowania merytoryczne i formalnoprawne wyceny przedsiębiorstw, 3. Analiza ekonomiczna jako element składowy procedury pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa. Cz. II Metodyka i praktyka wycen przedsiębiorstw: 4. Dochodowe metody wyceny przedsiębiorstw i ich praktyczna przydatność, 5. Zmodyfikowanie procedury wyceny przedsiębiorstw do warunków polskich, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa i wycena przedsiębiorstw według komputerowego programu "Wycena Przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi", 7. Przykłady wyceny przedsiębiorstw formalnoprawne wyceny przedsiębiorstw, 3.Analiza eko nomiczna jako element składowy procedury pomiaru i oce ny wartości przedsiębiorstwa. Cz.II Metodyka i praktyka wyceny przedsiębiorstwa : 4. Dochodowe metody wyceny przedsiębiorstw i ich prakty czna przydatność, 5.Zmodyfikowane procedury wyceny przedsiebiorstw do warunków polskich, 6.Analiza ekono miczno-finansowa i wycena przedsiębiorstw według kompu terowego praogramu "Wycena Przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi" [WPMD], 7. Przykłady wyceny przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wartość przedsiębiorstwa, jej pomiar i wykorzystanie w sprawnym zarządzaniu organizacją: Definicja i metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa; Zastosowanie pomiaru wartości przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie ryzykiem, wartość a wysokość kapitałów: Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego i inne regulacje dotyczące systemu zarządzania ryzykiem; Analiza liczenia adekwatności kapitałowej i systemów zarządzania ryzykiem w Banku BPH SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i koncepcje wartości oraz standard wartości, podstawowe założenia i pojęcie wyceny, 2. Funkcje, cele, przedmiot i metody wyceny przedsiębiorstw, 3. Metoda wyceny według siły nabywczej pieniądza, 4. Metody obliczania wartości majątkowych przedsiębiorstwa, 5. Wycena składników majątku przedsiębiorstwa, 6. Wycena przedsiębiorstwa za pomocą metody wartości dochodowej, 7. Szacowanie parametrów wyceny dochodowej przedsiębiorstwa, 8. Inne metody wyceny przedsiębiorstw, 9. Zastosowanie metod wyceny przedsiębiorstwa i ich mienia do określania wartości godziwej, 10. Wartość firmy w procesie wyceny przedsiębiorstwa, 11. Wycena dochodowa przedsiębiorstwa "GAMA" spółka z o.o.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena przedsiębiorstwa : pomiar i ocena wartości / Andrzej Jaki. - Wyd. 2 uaktual. i rozsz. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 152 s. ; 24 cm.
R.1 Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny: Restrukturyzacja procesów gospodarczych w wycena przedsiębiorstw w Polsce; Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa; Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo; Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa; Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości. R.2 Uwarunkowania i elementy składowe wyceny przedsiębiorstwa: Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa; Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa; Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa; Procedura wyceny przedsiębiorstwa; Uwarunkowania uwzględniania zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa R.3 Metody wyceny przedsiębiorstw: systematyka metod wyceny przedsiębiorstw, metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa, dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji, wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa, syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa, ewolucja zakresu wykorzystania i znaczenia wyceny przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny: Restrukturyzacja procesów gospodarczych w wycena przedsiębiorstw w Polsce; Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa; Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo; Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa; Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości. R.2 Uwarunkowania i elementy składowe wyceny przedsiębiorstwa: Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa; Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa; Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa; Procedura wyceny przedsiębiorstwa; Uwarunkowania uwzględniania zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa R.3 Metody wyceny przedsiębiorstw: systematyka metod wyceny przedsiębiorstw, metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa, dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji, wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa, syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa, ewolucja zakresu wykorzystania i znaczenia wyceny przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota finansów przedsiębiorstwa: Rynek i jego funkcje; Finanse przedsiębiorstwa w systemie finansowym państwa; Pojęcie gospodarki finansowej przedsięb. R.2 Retrospektywna ocena stanu gospodarki finansowej przesięb.: Podstawowe metody i narządzia badania kondycji finansowej przedsięb.; Wyodrębnienie czynników sumarycznych wpływających na odchylenia zysku od przyjętej podstawy; Ocena struktury i dynamiki wyniku finansowego; Ocena struktury i dynamiki bilansów majątkowych; Kluczowe wskaźniki oceny gospodarki finansowej; Rachunek płynności finansowej; Ocena kierunków alokacji dochodów; Wybrane obszary pogłębionej analizy finansowej; Dźwignia operacyjna i finansowa; Przepływ gotówki, R.3 Pieniądz jako narzędzie pomiaru efektywności proce sów gospodarczych: Koszt pieniądza i jego wartość jako funkcja czasu; Wartość pieniądza w czasie. R.4 Wycena papierów wartościowych i koszty pozyskiwania kapitałów: Metody wyceny akcji; Wycena obligacji; Koszt pozyskania kapitału; Polityka dywidend jako podstawa kształtowania ceny akcji. R.5 Metody wyceny przedsiębiorstwa. R.6 Zarządzanie kapitałem obrotowym: Pojecie kapitału obrotowego; Finansowanie środków obrotowych; Optymalizacja składników majątku obrotowego. R.7 Metody obliczania efektywności przedsięwzięć rozwojowych: Uwagi wstępne; Studium rzeczowe projektu inwestycyjnego; Ocena efektywności ekonomicznej; Przykład obliczenia efektywności ekonomicznej; Efektywność na kładów na modernizację; Venture capitał. R.8 Biznes plan jako narzędzie zarządzania przedsięb. R.9 Franchising - bezinwestycyjny spsób rozwoju firmy: Historia powstania i rozwoju franchisingu; Istota franchisingu; Klasyfikacja franchisingu; Prawne uwarunkowa nia franchisingu. R.10 Leasing - bezinwestycyjna forma rozwoju firmy: Istota i rodzaje leasingu; Geneza leasingu. R.11 Factoring: Istita; Podmioty występujące w facto ringu; Zakres przedmiotowy factoringu; Umowa factoringu; Klasyfikacja factoringu; Umowa factoringu- jej struktura. R.12 Forfaiting: Wstęp; Typy (rodzaje) forfatingu; Ryzyko w działalności forfatingowej; Rodzaje ryzyka; podmioty uczestniczące w obrocie forfatingowym; Umowa forfatingu. R.13 Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym: Istota rynku kapitałowego; Uczestnicy rynku kapitałowego; Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.; Zasady obrotu giełdowego; Tryb przeprowadzania transakcji i mechanizm ustalania cen; Przebieg transakcji giełdowej; Notowania w systemie kursu jednolitego; Notowania w systemie ciągłym; Transakcje pakietowe; Indeksy giełdowe i metody wyceny wartości akcji; Warunki wprowadzania papierów wartościowych do publicznego obrotu; Warunki i tryb dopuszczenia papierów wartościowych do obrotu giełdowego; Wymogi regulaminu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w stosunku do emitenta; Obowiązek informacyjny emitenta po wprowadzeniu akcji do obrotu publicznego; Kluczowe mierniki oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej spółki; Pozagiełdowy wtórny pub liczny obrót papierami wartościowymi; Obligacje. R.14 Rozliczenia wekslowe: Rodzaje weksli; Pojęcia stosowane w obrocie wekslowym; Wystawianie weksla; Zastosowanie weksla w rozliczeniach finansowych; Przenoszenie weksla przez indos na osoby trzecie. R.15 Rozliczenia czekowe: Istota czeku; Ważniejsze różnice między wekslem a czekiem; Indosowanie czeków. R.16 Opodatkowanie przedsiębiorstw: Funkcje podatków; Podstawowe pojęcia; Podatek od towarów i usług -VAT; Podatek dochodowy od osób prawnych; Karta podatkowa; Ryczałt ewidencjonowany; Podatkowa księga przychodów i rozchodów - opodatkowanie na zasadach ogólnych; Poda tek dochodowy od osób fizycznych; Podatki lokalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej